Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DAPigs PUN JAGA ORANG MELAYU!!!

SEMUT HITAM
DAPigs PUN JAGA ORANG MELAYU!!!
Hah! Kali ni memang betul sangat la kata - kata yang diluahkan oleh Si Nurul Izzah tu. Kali ini, bukan main lagi dia nak mengampu dan nak menjaga bontot puak - puak Kafir Harbi DAPigs tu.

Memang betul la kata dia. Puak - puak DAPigs tu juga turut menjaga orang Melayu dan sepatutnya perkara tu tak perlu didipertikaikan. Yang lain semuanya omongan kosong belaka.

Dari sejak puak - puak DAPigs tu diwujudkan lagi, tujuannya bukan la sebab nak mendapatkan bahagian yang lebih dari orang Melayu. Diorang cuma nak hak sama rata dengan orang Melayu je.

Diorang nak, kalau boleh, Melayu dapat tanah, diorang pun nak tanah jugak. Melayu dapat Hak Keistimewaan, diorang pun dapat Hak Keistimewaan. Itu la caranya puak - puak DAPigs tu jaga orang Melayu.

Dan hari ini, puak - puak DAPigs tu terus menjaga orang Melayu. Maka sebab itulah, dalam ramai - ramai calon, puak - puak DAPigs tu bagi DUA orang je Melayu bertanding dalam PRU ke 13.

DUA orang Melayu tu jugak la yang menjadi wakil kepada keseluruhan MAJORITI orang Melayu yang ada di Malaysia pada hari ini. Sorang jadi ADUN dan sorang lagi jadi Ahli Parlimen.

Kira ok la tu kan. Dan dalam jawatankuasa DAPigs Kebangsaan, ramai orang Melayu yang telah diberikan quota kedudukan supaya mereka dapat meneruskan agenda untuk 'Menjaga Orang Melayu'.

Kita juga tak sangka yang puak - puak DAPigs tu punya la nak menjaga orang Melayu sehingga mereka mewartakan kampung - kampung Melayu dikawasan pemerintahan Rejim DAPigs tu selama 999 tahun.

Perkara yang sama juga pernah dibuat oleh Rejim Pakatan Perak sewaktu Si Nizar Lilin tu menjadi Menteri Besar. Benda yang sama jugak diulangi oleh Si Tokong DAPigs tu di Pulau Pinang.

Dek kerana puak - puak DAPigs tu faham tentang Islam selepas diorang balik dari Mesir, Jordan dan Tunisia (kata Si Nurul Izzah) maka sebab itu lah diorang menyokong perlaksanaan Hukum Hudud.

Dan sebab itu jugak la DAPigs kekal menjalinkan hubungan baik dengan PAS yang MAJORITI dikalangan ahli - ahlinya merupakan orang Melayu. Semua tu sebab DAPigs nak jaga Melayu.

Kesimpulannya, betul kata Si Nurul Izzah tu. DAPigs pun jaga orang Melayu. Tapi semuanya demi kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri untuk mendapat kuasa. Bila dah dapat kuasa nanti, baru la kita tau macam mana puak - puak DAPigs tu 'Jaga Orang Melayu'!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.