Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AKHIRNYA MAT SABUT BOLEH JADI BARUA DAPigs!!!

SEMUT HITAM
AKHIRNYA MAT SABUT BOLEH JADI BARUA DAPigs!!!
Setinggi - tinggi ucapan tahniah kita ucapkan kepada Si Mat Syabun dan konco - konco Pengkhianat dia kerana telah berjaya mendapatkan kelulusan untuk menubuhkan parti mereka sendiri.

Dari laporan yang disiarkan hari ini, pihak Pendaftar Pertubuhan (RoS) telah meluluskan permohonan pendaftaran parti yang dibuat oleh Si Mat Syabun dan konco - konco Pengkhianat dia.

Dan sudah pasti pengumuman tersebut akan membuatkan Si Mat Syabun tu tersenyum lebar sampai ke telinga macam kerang busuk dan mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak RoS.

Itu sebab RoS luluskan permohonan diorang. Kalau tak dilulus, maka sudah tentu sumpah seranah jugak yang akan dilemparkan kepada pihak RoS dengan pelbagai tuduhan yang buruk.

Sudah pasti ada dikalangan puak - puak Pengkhianat yang dipimpin oleh Si Mat Syabun tu akan membuat dakwaan serta menganggap RoS ni sebagai 'Anjing Kerajaan' dan dilabelkan sebagai 'Barua'.

Hakikatnya, walaupun Si Mat Syabun tu kata parti dia dikenali sebagai Parti Amanah Negara, tapi hakikatnya semua orang tau mereka hanya dikalangan Pengkhianat Amanah Negara semata - mata.

Tapi dek kerana enggan untuk mengakui bahawa mereka telah menjadi Pengkhianat, maka sebab itulah diorang cuba tutup kemaluan mereka dengan menggelarkan diri sebagai 'Amanah'.

Tak kisah la nama apa sekali pun yang puak - puak Pengkhianat tu nak guna bagi mengelirukan rakyat. Pokok pangkalnya, sekarang diorang boleh la jadi Barua kepada puak - puak DAPigs tu secara terang - terangan dan tak perlu bersembunyi lagi!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.