Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DAPigs SEMAKIN SAWAN PERLEKEHKAN PAS!!!

SEMUT HITAM
DAPigs SEMAKIN SAWAN PERLEKEHKAN PAS!!!
Dek kerana keBEBALan yang ditonjolkan oleh puak - puak PAS tu sebelum ini telah berjaya membuatkan puak - puak DAPigs tu semakin sawan memperlekehkan mereka secara terbuka.

Sudah la sebelum ini PKR pun dah ludah muka PAS yang mendakwa KONONnya Pakatan Rakyat tu masih wujud dengan kerjasama diantara mereka berdua. Kali ini giliran DAPigs pulak.

Disebalik sikap BENGAP yang telah dipamerkan oleh Si Tuan Berahim tu semalam, DAPigs tampil dengan cabaran terbuka terhadap bekas rakan sekutu mereka itu secara terang - terangan.

DAPigs melalui Si Tony Puaka membuat cabaran tersebut dan menegaskan bahawa Pakatan Rakyat tu telah lama berkubur dan sudah tidak wujud. Pendirian mereka terhadap perkara itu tetap sama.
"Pendirian DAP sama sampai mati, PR tidak lagi wujud. Kalau PR masih hidup, mungkin sesiapa boleh mengadakan mesyuarat majlis presiden PR dan lihat siapa yang akan hadir."Mungkin hanya PAS yang akan muncul. Jadi, jika itu yang berlaku, maka ia tidak wujudlah," kata Pua kepada pemberita.
Menegaskan semuanya kini berakhir, Tony berkata sebarang kerjasama antara PKR dan PAS ketika ini tidak ada kena mengena dengan PR sebagai satu pakatan rasmi seperti sebelum ini.

Dari satu sudut, kita dapat lihat betapa terdesaknya puak - puak PAS untuk mendapatkan sokongan tu sehingga sanggup memper-BODOH-kan diri mereka sendiri secara terbuka seperti itu.

Hakikatnya, PAS bukan sahaja sekadar "Syok Sendiri" bila membuat dakwaan KONONnya Pakatan Rakyat tu masih lagi wujud. Tapi dalam masa yang sama, ia membuktikan bahawa parti itu kini sudah menjadi 'Kera Sumbang'!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.