Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DILABEL KAFIR, MP TEMERLOH SINDIR MAT SABU!!!

SEMUT HITAM
DILABEL KAFIR, MP TEMERLOH SINDIR MAT SABU!!!
Heh! Kalau kita baca kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Ahli Parlimen Temerloh ni, nampak sangat yang dia cuma sekadar 'Menganjing' kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Mat Sabu tu sebelum ini.

Hari tu kita dah laporkan bagaimana Si Mat Sabu tu meroyan dan membuat dakwaan kononnya kepimpinan PAS melabelkan ahli - ahli parti Pengkhianat yang dia pimpin sebagai golongan 'Kafir'.


Namun, tuduhan dan dakwaan yang dibuat oleh Si Mat Sabu tu telah membangkitkan persoalan dikalangan rakyat. Kenapa pulak Si Mat Sabu tu tiba - tiba je nak buat dakwaan tersebut?

Si Mat Sabu tu ada bukti ke nak membuat dakwaan serta tuduhan tersebut? Atau dia sendiri yang bermimpi disiang hari memandangkan perkara sedemikian sering dilakukan oleh dirinya selama ini?

Kalau dia setakat buat dakwaan dan tuduhan tersebut tanpa sebarang bukti, nampak sangat la yang Si Mat Sabu tu terdesak nak meraih sokongan dengan memburukkan puak - puak PAS tu.

Walaubagaimana pun, dakwaan Si Mat Sabu tu telah disindir oleh Si Ahli Parlimen Temerloh ni dalam satu kenyataan yang disiarkan semalam dengan menyifatkan ianya sebagai tuduhan serius.

Kenyataan Si Ahli Parlimen Temerloh tu juga turut menuntut agar Si Mat Sabu tu tampil serta mendedahkan 'Siapa', 'Bila' dan 'Dimana' pemimpin PAS membuat tuduhan sedemikian.

Dalam masa yang sama, Si Ahli Parlimen Temerloh tu juga turut menyelar dakwaan yang dibuat oleh Din Pudu yang menyatakan bahawa 60 peratus kepimpinan PAS sudah keluar dari parti.
“60% dari 50,000 ahli Amanah adalah bekas pimpinan Pas? 60% bersamaan 30,000. Pas ada 193 kawasan dan ini bermakna Pas kehilangan 30,000 pimpinan.
“Ini juga bermaksud secara purata, setiap kawasan kehilangan 155 pimpinan. Kalau berdasarkan dakwaan itu, semua kawasan Pas telah ditutup seluruh negara. Suatu kenyataan yang tidak munasabah,” katanya.
Kesimpulannya, kalau semua tu hanya sekadar tuduhan dan dakwaan semata - mata, adakah PAS berani nak ambik tindakan? Kalau PAS hanya setakat berani nak pertikai je, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je menyalak pada puak - puak Pengkhianat tu!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.