Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GEMPAR!!! PKR NAK BUAT LANGKAH KAJANG 2.0???

SEMUT HITAM
GEMPAR!!! PKR NAK BUAT LANGKAH KAJANG 2.0???
Huh! Kalau bab nak mengabihkan duit dan masa rakyat, memang puak - puak PKR tu la yang paling hebat setakat hari ini. Benda yang tak masuk akal jugak yang suka dibuat dek puak - puak Haramjadah ni.

Dengar - dengar cerita dari beberapa orang rakan blogger, puak - puak PKR di Selangor tu akan melaksanakan satu lagi agenda Gila Babi seperti 'Langkah Kajang' yang dilakukan sebelum ini.

Katanya, ada seorang wakil rakyat PKR yang akan letak jawatan dan mengosongkan kerusi dia untuk memberikan laluan supaya satu lagi Pilihan Raya Kecil diadakan dalam masa terdekat.

Dan apa yang lebih menggemparkan, calon yang disebut - sebut bakal bertanding dalam Langkah Kajang 2.0 kali ini ialah Si Saifuddin, bekas Pak Timbalan Menteri yang baru masuk parti tu.

Kalau ikut kata blogger The Flying Kick, agenda Langkah Kajang 2.0 kali ini juga adalah untuk menggantikan Si Menteri Besar Cap Ayam tu dengan Si Saifuddin yang dianggap 'Santo' dalam PKR.

Perlaksanaan agenda Langkah Kajang 2.0 kali ini juga katanya adalah bagi menutup kemaluan Si Rafizi yang ternyata GAGAL dalam perlaksanaan agenda Langkah Kajang sebelum ini.

Selain itu, sumber juga turut mendedahkan perlaksanaan agenda Langkah Kajang 2.0 ni katanya adalah untuk menyingkirkan puak - puak PAS dari pentadbiran Rejim Pakatan tu di Selangor.

Ianya dirancang atas desakan dan tekanan berat yang diberikan terhadap PKR oleh puak - puak DAPigs serta Pengkhianat Amanah Negara (PAN) yang ghairah mahu PAS dibuang dari Selangor.

Tindakan itu katanya ekoran keengganan Si Menteri Besar Cap Ayam tu mengiktiraf Pakatan Harapan yang telah diumumkan sebelum ini dan masih mengharapkan sokongan dari puak - puak PAS.

Secara umumnya, semua orang tahu bahawa Si Menteri Besar Cap Ayam tu memang bergantung harap kepada sokongan puak - puak PAS untuk memastikan dia terus kekal berkuasa.

Sama ada khabar angin dan desas desus mengenai perlaksanaan agenda Langkah Kajang 2.0 ni betul atau tidak, ianya masih belum dapat dipastikan. Pokok pangkalnya, dalam PKR sekarang ni memang wujud dua kumpulan yang tak sehaluan dengan pucuk pimpinan!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.