Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MAK LAMPIR DAKWA, LANGKAH KAJANG 2.0 MENJENGKELKAN!!!

SEMUT HITAM
MAK LAMPIR DAKWA, LANGKAH KAJANG 2.0 MENJENGKELKAN!!!
Hahaha!!! Nampak sangat yang Si Mak Lampir ni sendiri pun dah hilang akal bila ada dikalangan rakyat yang membuat dakwaan kononnya puak - puak PKR tu sedang mengatur agenda Langkah Kajang 2.0.

Dalam kenyataan penafian yang dibuat hari ini, Si Mak Lampir tu mendakwa kononnya perlaksanaan agenda Langkah Kajang 2.0 tu hanya sekadar satu tindakan yang menjengkelkan.

Sambil menafikannya, Si Mak Lampir tu juga turut menegaskan bahawa kemasukkan Si Saifuddin tu dalam PKR adalah bagi mengukuhkan parti. Bukannya untuk memecah belahkannya.
“Kami yakin kemasukan Saifuddin ke dalam PKR bukan untuk memecahbelahkan parti, tetapi untuk pengukuhan, kerana kepercayaan beliau terhadap perjuangan parti ini. Ini jelas, kepercayaan Saifuddin terhadap Umno sudah tiada.
“Kami berharap cybertrooper Umno berhenti membuang masa rakyat dengan gosip murahan ini dan melihat kepada keadaan yang lebih serius, terutamanya ekonomi negara,” katanya.
Itu kata Si Mak Lampir tu bila ada pihak mendakwa yang puak - puak Pakatan Haprak tu sedang mengatur Langkah Kajang 2.0 seperti yang telah digembar gemburkan dalam laman media sosial sebelum ini.

Dari apa yang didedahkan sebelum ini, agenda perlaksanaan Langkah Kajang 2.0 tu adalah untuk menggantikan Si Menteri Besar Cap Ayam tu dengan Si Saifuddin yang baru menyertai PKR.

Selain itu, agenda perlaksanaan Langkah Kajang 2.0 itu juga direncana untuk menyingkirkan PAS dari pentadbiran Rejim Pakatan di Selangor tu atas desakan puak - puak DAPigs.

Hakikatnya, penafian yang dibuat oleh Si Mak Lampir tu memang sesuatu yang sudah kita jangka kerana perancangannya awalnya telah bocor dan diketahui oleh semua pihak. Sebab itu dia menafikannya.

Lagi pun, semua orang pun tau yang Si Mak Lampir tu diantara penyokong kuat Si Menteri Besar Cap Ayam tu selama hari ini. Jadi, tak heran la kalau dia meroyan setiap kali ada orang yang desak supaya Si Menteri Besar Cap Ayam tu digugurkan!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.