Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HILANG KEMALUAN WAN AZIZAH DISINDIR DAPigs!!!

SEMUT HITAM
HILANG KEMALUAN WAN AZIZAH DISINDIR DAPigs!!!
Selepas disindir secara subversif oleh Si Tokong DAPigs tu sebelum ini, baru la Si Wan Azizah tu berani nak ambik tindakan dan membawa sendiri Usul Undi Tidak Percaya terhadap Perdana Menteri.

Jika sebelum ini, Si Tokong DAPigs tu cuba menyembunyikan kemaluan mereka sendiri dengan mempertikaikan tindakan seorang Ahli Parlimen PKR yang telah membelakangkan Ketua Pembangkang.

Secara tidak lansung, pertikaian yang dibuat itu telah dibidas oleh Ahli Parlimen tersebut dan mendakwa Si Tokong DAPigs tu tidak ada kuasa untuk memberikan dia sebarang arahan.


Disebabkan percanggahan pendapat dikalangan puak - puak Pakatan Haprak dan terasa malu dengan diri dia sendiri itu lah yang membuatkan Si Wan Azizah tu terpaksa mengubah pendirian.

Kata Si Wan Azizah, Usul yang telah dikemukakan sebelum ini akan ditarik balik dan dia sendiri akan menghantar semula Usul tersebut kepada pihak Speaker Dewan agar ianya dapat dibentangkan.
“Pakatan Harapan sebulat suara bersetuju untuk menghantarnya sekali lagi dan ia akan dibawa oleh saya sendiri. Usul yang telah dihantar sebelum ini akan ditarik balik. Pakatan Harapan setuju suara lebih kuat jika kita kemukakan usul ini," katanya pada sidang media di Parlimen di sini, Isnin.
Jika kita lihat dari satu sudut, nampak sangat tindakan puak - puak Pakatan Haprak tu 'Flip Flop' dan membuktikan bahawa mereka hanya sekadar nak 'Main - Main' dalam isu tersebut.

Hakikatnya, dikalangan puak - puak Pakatan Haprak tu sendiri pun masih lagi berbalah diantara satu sama lain mengenai keputusan untuk membawa Usul Undi Tidak Percaya itu ke Parlimen.

Korang nampak tak permainan yang cuba dimainkan oleh Pakatan Haprak tu? Sedangkan usul sebelum ini pun dalam senarai ke 25 dari 28 Usul yang akan dibentang disidang Parlimen kali ini. 

Jadi macam mana puak - puak Pakatan Haprak tu boleh yakin yang diorang mampu untuk mengemukakan Usul baru dan berharap agar ianya dibentangkan dalam persidangan kali ini? 

Secara logiknya, itu membuktikan bahawa puak - puak Pakatan Haprak tu setakat nak 'main - main' je dalam isu yang berkaitan dengan usul Undi Tidak Percaya tu. Diorang bukannya serius sangat pun nak bawak usul tersebut ke Parlimen. Setakat GEMPAK je lebih!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.