Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HUKUMAN ANWAR PUN DITAMBAH 12 TAHUN???

SEMUT HITAM
HUKUMAN ANWAR PUN DITAMBAH 12 TAHUN???
Wah!!! Ini macam, jangan kata setakat 'Air Mata Buaya' je yang akan menitis keluar dari mata Si Nurul Nuha tu. Kalau betul, mau banjir dibuatnya. Tapi mujur la tak kena pada Si Ketua Penipu tu.

Jika dilihat dari satu sudut, sepatutnya Si Ketua Penipu tu pun wajar dikenakan hukuman yang sama kerana dia juga kantoi melakukan Seks Luar Tabiie seperti Pengawal Keselamatan ni.

Cuma bezanya, Si Ketua Penipu tu melakukan jenayah seksual tersebut terhadap Bekas Pembantu Peribadi dia sendiri. Bermakna, dia telah mengambil kesempatan terhadap kakitangan dia.

Maka adalah wajar sekiranya Si Ketua Penipu tu pun dikenakan tambahan terhadap hukuman yang sedang dijalani pada ketika ini supaya menjadi pengajaran kepada semua pihak.

Tinggal lagi, yang kita herannya, kenapa pulak puak - puak Pakatan Haramjadah dari kalangan Parti Keluarga Rosak tu tak nak perjuangkan keadilan untuk Pengawal Keselamatan ni?

Kalau betul diorang memperjuangkan keadilan terhadap Si Ketua Penipu tu dan mendakwa KONONnya dia bukan seorang penjenayah, maka perkara yang sama juga perlu dibuat terhadap Pengawal Keselamatan ni.

Mungkin Pengawal Keselamatan ni juga merupaka salah seorang mangsa Politik Zalim yang dilakukan oleh pihak Kerajaan kerana dia juga seorang penyokong amalan seks Songsang seperti Si Ketua Penipu tu.

Jadi, kenapa tidak puak - puak Parti Keluarga Rosak tu turut serta memperjuangkan keadilan untuk Pengawal Keselamatan tersebut. Takkan diorang hanya setakat memperjuangkan keadilan untuk Si Ketua Penipu tu je!!! Itu tak adil namanya!!!
PUTRAJAYA: Seorang pengawal keselamatan yang didapati bersalah kerana melakukan seks luar tabii ke atas seorang kanak-kanak semasa dalam jagaan isterinya ketika itu, terpaksa merengkuk lebih lama di dalam penjara selain menerima dua sebatan selepas Mahkamah Rayuan di sini menambah hukumannya.

Adleen Che Ibrahim, 32, pada mulanya dihukum penjara lapan tahun oleh Mahkamah Sesyen Ampang atas kesalahannya memaksa seorang kanak-kanak berumur lima tahun melakukan seks luar tabii di bilik mandi rumahnya pada 15 Ogos 2011.


Panel tiga hakim Mahkamah Rayuan dipengerusikan Hakim Datuk Aziah Ali, Jumaat menjatuhi hukuman penjara 12 tahun dan dua sebatan selepas membenarkan rayuan pendakwaan bagi hukuman lebih berat ke atas Adleen.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.