Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KELDAIDAILY KANTOI CUBA NAK TIPU RAKYAT!!!

SEMUT HITAM
KELDAIDAILY KANTOI CUBA NAK TIPU RAKYAT!!!
Penipu dan Menipu tu sekarang ni sudah menjadi cukup sinonim dengan perangai Haramjadah puak - puak Pakatan ni. Nak pulak dikalangan puak - puak Parti Keluarga Rosak tu sendiri.

Punya la diorang kemaruk nak 'jek' cerita pasal Si Saifuddin tu semalam sampai tahap sanggup diorang menipu dan cuba nak kelirukan fakta mengenai Bekas Ahli Parlimen Temerloh tu.

Dalam artikel yang dibuat oleh blogger tersohor, Dr. MiM melalui laman blognya mendedahkan agenda pembohongan yang dilakukan oleh Keldaidaily mengenai status Si Saifuddin tu.

Pihak Keldaidaily mendakwa KONONnya, Si Saifuddin tu masih lagi menjawat jawatan sebagai Ahli Majlis Tertinggi UMNO. Persoalannya, apa tujuan mereka membuat kenyataan sedemikian?

PKR Dakwa Saifuddin masih Ahli MT
Tak lain dan tak bukan, tindakan tersebut dilakukan bagi memberikan persepsi negatif seolah - olah Ahli Majlis Tertinggi UMNO pun sanggup meninggalkan parti tersebut demi kebenaran.

Jelas, tindakan yang dilakukan oleh PKR tu hanya sekadar nak kelirukan rakyat untuk memburukkan imej UMNO dikalangan rakyat Malaysia. 

Tapi apa kan daya. Rakyat Malaysia ni tidak la sebodoh Macai - Macai Pakatan Haramjadah yang sedia menerima segala pembohongan dan penyelewengan fakta yang dibuat oleh mereka.

Memang benar Si Saifuddin tu merupakan Bekas Ahli Majlis Tertinggi. Tapi dia GAGAL untuk mempertahankan jawatan dia apabila KALAH dalam pemilihan parti UMNO sebelum ini.

Bahkan Si Saifuddin tu juga turut GAGAL untuk mengekalkan jawatan dia sebagai Ahli Parlimen Temerloh kerana GAGAL menjaga kebajikan rakyat dikawasan kampung dia sendiri.

Perkara itu dapat dilihat dengan nyata sehingga menyebabkan Si Saifuddin tu merasa kecewa dan meninggalkan parti. Baka kata Dr. MiM dalam artikel yang disiarkan melalui blognya,
"Rakyat juga lebih berpandangan bahawa Saifuddin Abdullah adalah seorang ahli politik yang kecewa dan PKR dan pakatan pembangkang adalah tempat untuk orang yang kecewa dalam politik." - lapor blog tersebut.
Dalam erti kata lainnya, Si Saifuddin tu bukan sahaja merupakan seorang ahli yang kecewa, tapi dia GAGAL untuk menjadi seorang pemimpin yang disukai sama ada oleh rakyat mahupun ahli UMNO sendiri. Jadi, tak payah la PKR cuba nak MENIPU rakyat pulak!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.