Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KERJA DIA SETAKAT MEMBALUN 'JANDA LAMA' JE!!!

SEMUT HITAM
KERJA DIA SETAKAT MEMBALUN 'JANDA LAMA' JE!!!
Wah!!! Sedap betul la kerja Si Khalid Samad ni ye. Hari - hari kerja dia 'Membalun Janda Lama' je. Kerja lain yang telah di-AMANAH-kan kepada dia tak pulak dia laksanakan dengan baik.

Selaku seorang Pengarah Komunikasi, Si Khalid Samad tu hanya dilihat sekadar menghentam setiap kenyataan yang dibuat oleh Presiden PAS walaupun dia sudah tidak ada kaitan dengan parti tu.

Jika semalam, Si Khalid Samad tu tampil dengan mempertikaikan mengenai pendirian PAS berhubung kerjasama parti itu dengan Kerajaan Barisan Nasional seperti yang ditegaskan oleh Hadi Awang.


Malah Si Khalid Samad tu juga turut tampil mempersoalkan kenyataan yang dibuat berhubung tindakan Ahli Parlimen PAS yang tidak bangun sewaktu pembentangan Belanjawan 2016 baru - baru ini.
Hadi Awang dalam kenyataannya semalam menegaskan bahawa tindakan Ahli Parlimen PAS tidak bertindak sedemikian kerana mereka Ahli Parlimen yang beradap dan bukan peserta demonstrasi.


Jelas, kenyataan yang dikeluarkan oleh Hadi Awang tu telah berjaya membuatkan Si Khalid Samad ni 'Panas Punggung' dan meracau tak tentu arah macam orang kena sampuk dengan Setan.

Soalnya, kenapa pulak Si Khalid Samad tu nak meroyan sedangkan dia takde kaitan pun dengan PAS? Pasal apa dia pulak yang nak terasa 'Panas Punggung' bila Presiden PAS buat kenyataan tersebut?

Kalau kita lihat dari satu sudut, tindakan yang dilakukan oleh Pengarah Komunikasi parti pimpinan Si Mat Sabu tu membuktikan yang dia sebenarnya dah Takut dengan Bayang - Bayang dia sendiri. Maka sebab itulah dia suka meroyan tak tentu arah!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.