Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MAHFUZ BEAN "PANAS" DISINDIR HADI AWANG!!!

SEMUT HITAM
MAHFUZ BEAN "PANAS" DISINDIR HADI AWANG!!!
Presiden PAS hari ini tampil memberikan jawapan mengenai tindakan pemimpin PAS yang tidak berdiri bersama pemimpin pembangkang lain sewaktu pembentangan Belanjawan 2016 baru - baru ini.

Hadi Awang yang juga merupakan Ahli Parlimen Marang menyifatkan tindakan yang dilakukan oleh barisan pemimpin pembangkang itu sebagai satu tindakan yang tidak sopan ketika berada di dalam Dewan Rakyat.

Hadi berkata, pemimpin seperti ini tidak mempunyai sifat sopan dan hanya tahu melakukan demostransi sehingga melakukannya di dalam Dewan Rakyat tanpa menghormati mana-mana pihak.
"Kita (Pas) bukan peserta demonstrasi, kita ahli Parlimen yang beradab," kata Hadi ketika  ditemui di lobi Parlimen hari ini. - lapor UtaraNews
Hah! Kan dah kena 'sound' setempek dengan Presiden PAS. Yang diorang duk kecoh sangat mempersoalkan kenapa pemimpin PAS tak bangun bersama pemimpin pembangkang yang lain buat apa? 

Lagipun PAS bukan rakan sekutu kepada Pakatan Harapan. Tambahan pulak, apa yang dikatakan oleh Hadi Awang tu memang betul. Kerja pemimpin pembangkang ni asyik nak berdemonstrasi je 24 jam. 

Kat jalan raya pun nak berdemo, kat depan shoping complex pun berdemo, ni sampai kat dalam Dewan Rakyat pun nak berdemo juga? Diorang ni nak jadi Ahli Parlimen ke atau nak jadi peserta demonstrasi???

Senang je kan jadi pemimpin pembangkang ni. Kerja berdemo je setiap hari. Tak payah susah - susah buat kerja untuk rakyat yang telah memilih mereka pada pilihan raya umum lalu. Lepas berdemo, tabur fitnah dan buat tuduhan yang bukan - bukan. Itu je yang diorang tau buat!!!

PS: Tapi, jangan heran sangat la kalau puak - puak Pakatan Haprak tu berkelakuan sedemikian rupa. Dah memang perangai diorang Haramjadah, nak buat macam mana.

Ada satu parti tu ditubuhkan oleh seorang PELIWAT. Yang satu lagi parti tu pulak dok sibuk tuduh pemimpin parti lagi satu tu MELIWAT. 

Yang parti baru tu pulak tak payah cerita la. Kerjanya dok jaga PUNGGUNG sendiri je. Pusing - pusing, lobang taik tu jugak la yang jadi tempat diorang!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.