Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NIZAR LILIN KANTOI FITNAH PM!!!

SEMUT HITAM
NIZAR LILIN KANTOI FITNAH PM!!!
Seperti mana yang kita sedia maklum, salah satu kriteria yang sangat penting bagi mana - mana pemimpin Pakatan Haprak tu ialah mesti pandai menabur FITNAH terhadap orang lain.

Semuanya demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri. Nak pulak bagi anak kepada Si Ketua Penipu tu. Si Nurul Izzah tu boleh dianggap 'Ratu Fitnah Malaysia'.

Jika sebelum ini, demi untuk mengekalkan jawatan dia sebagai Ahli Parlimen, Si Nurul Izzah tu sanggup menabur fitnah terhadap calon Barisan Nasional yang menentang dia di Lembah Pantai.


Tapi, apa yang nak diherankan sangat. Orang macam Si Nurul Izzah dan Si Nizar Lilin ni bukannya tau dosa dan pahala. Diorang ni semuanya Buta Agama belaka. Maka sebab itu diorang buat tindakan sedemikian.

Semalam pun Si Nurul Izzah tu buat benda yang sama, menabur Fitnah dan menghasut rakyat didalam laman media sosial peribadinya. Kali ini, giliran Si Nizar Lilin tu pulak ikut jejak langkah dia.

Kalau dulu sebelum Pilihan Raya, Si Nizar Lilin tu buat tuduhan KONONnya YAB Perdana Menteri dah mengarahkan semua Jeneral Askar Melayu untuk bersiap sedia sekiranya BN kalah.

Dan disebabkan fitnah itulah yang menyebabkan Si Nizar Lilin tu terpaksa melakukan sesuatu yang membuka aib dirinya sendiri seperti Si Nurul Izzah; membuat Pengakuan Terbuka.
IPOH: Bekas Menteri Besar, Datuk Seri Mohammed Nizar Jamaluddin dilepas dan dibebaskan daripada saman fitnah selepas beliau membuat permohonan maaf kerana membuat kenyataan memfitnah Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Changkat Jering itu memohon maaf secara terbuka kepada Najib di hadapan hakim, Ikmal Hishan Mohd Tajuddin di Mahkamah Sesyen di sini, Rabu."Berdasarkan kenyataan yang dibuat terhadap Perdana Menteri, saya menyedarinya ia tidak berasas. Sehubungan itu, saya memohon maaf kepada beliau. Saya akan sentiasa berhati-hati dengan kenyataan saya dan ia tidak akan berlaku lagi," tambahnya.
Nah! Itu membuktikan bahawa Si Nizar Lilin ni bukan sahaja seorang PENGKHINAT kepada partinya sebelum ini. Bahkan dia juga seorang Kaki FITNAH yang suka memburukkan orang lain. Memang elok sangat dah dia sertai Pakatan Haramjadah tu!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.