Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PAS BUAT SPEKULASI, PAN TERUS PANAS PUNGGUNG!!!

SEMUT HITAM
PAS BUAT SPEKULASI, PAN TERUS PANAS PUNGGUNG!!!
Nah!!! Lepas ni kita tengok pulak apa komen yang akan dibuat oleh Si Khalid Samad tu selaku Pengarah Komunikasi parti Pengkhianat yang dipimpin oleh Mat Sabu mengenai spekulasi ni.

Jika sebelum ini, Si Khalid Samad tu dilihat hanya sekadar membidas kenyataan yang dibuat oleh pemimpin PAS. Tindakan yang dia lakukan hanya ibarat 'Membalun Janda Lama' je.

Entah kenapa yang Si Khalid Samad tu meroyan sangat tak tentu arah dengan pemimpin PAS tu pun, kita sendiri tak pasti. Walhal, dia bukannya ada sebarang kaitan dah dengan puak - puak PAS tu.

Hari ni, PAS terus mencetuskan spekulasi apabila Setiausaha Agungnya menyatakan parti itu sedang berunding dengan parti lain dalam mendepani Pilihan Raya Umum ke-14, PRU-14 akan datang.

Malah, Takiyuddin juga turut enggan mengumumkan parti yang sedang dirunding sama ada dari kerajaan mahupun pembangkang dan sengaja membiarkan perkara itu menjadi tanda tanya.
"Tidak semestinya kita tidak ada rakan kongsi. Kita mungkin ada rakan kongsi baru. Siapa? Tunggu dan lihat. Kalau bukan parti, mungkin individu yang akan sertai kita. Itu terbuka untuk spekulasi."Masih dalam rundingan. Semestinya daripada parti lain. Baik kami simpan untuk pengumuman seterusnya," katanya di lobi Parlimen di sini, hari ini.
Dalam pada masa yang sama, Takiyuddin juga turut membidas Parti Amanah Negara dengan menasihatkan agar parti itu meberi fokus kepada usaha mengukuhkan parti mereka terlebih dahulu.
"Buatlah kerja sendiri. Kamu uruskan ahli parti kamu, kami uruskan parti kami. Jangan bising lah.
"Kukuhkan parti kamu dulu. Kami ada cara kami iaitu lebih baik bekerjasama dengan musuh berbanding dengan bekas rakan seperjuangan. Bekas rakan seperjuangan tahu rahsia kamu," katanya.
Itu yang sepatutnya dilakukan oleh puak - puak dari kalangan Pengkhianat seperti Si Khalid Samad tu sendiri. Yang dia sibuk sangat nak mempersoalkan pendirian dan keputusan orang lain sampai tahap macam orang kena sampuk dek setan tu siapa suruh!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.