Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENGKHIANAT TERUSKAN AMALAN 'POLITIK LONGKANG'!!!

SEMUT HITAM
PENGKHIANAT TERUSKAN AMALAN 'POLITIK LONGKANG'!!!
Huh! Seperti mana yang telah dimaklumkan sebelum ini, perangai Haramjadah yang dimiliki oleh puak - puak Pengkhianat yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu masih tak berubah.

Walaupun diorang dah tinggalkan PAS, tapi perangai Haramjadah PAS dan amalan Politik Longkang yang sentiasa diamalkan dalam parti itu juga turut dibawak sekali serta masih kekal.

Kalau sebelum ni, taktik membuat dakwaan KONONnya telefon bimbit mereka 'digodam' oleh mereka yang berkenaan telah digunakan bagi memberikan persepsi wujudnya unsur - unsur sabotaj.

Perkara sedemikian juga turut dilaporkan berlaku dikalangan puak - puak Pengkhianat tu dengan mendakwa KONONnya ada 'pihak tertentu' cuba nak memburukkan imej parti tersebut.
“Kes sebegini bukan pertama kali berlaku. Sebagai sebuah parti baharu, kami sedar akan risiko yang terpaksa dihadapi dalam usaha memposisikan parti Amanah di persada politik tanah air.


“Saya ingin menegaskan bahawa, walau apa cara sekalipun digunakan untuk menyekat usaha kami, ia sama sekali tidak akan mematahkan semangat para petugas parti Amanah untuk terus mendampingi rakyat,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.
Heh! Kan betul. Balik - balik taktik basi ni jugak yang diorang guna untuk memburukkan orang lain dan memberikan gambaran KONONnya mereka ni menjadi 'Mangsa Sabotaj'.

Kot kalau senang sangat orang luar nak godam, baik diorang godam telefon Si Mat Sabu atau pun pemimpin - pemimpin tertinggi dalam parti tu serta memburukkan kepimpinan PAS.

Dan yang herannya, kenapa hanya dikalangan puak - puak tu sahaja yang digodam telefon bimbitnya? Kenapa pulak diorang tak godam telefon pemimpin UMNO atau Barisan Nasional?

Nampak sangat la yang puak - puak Pengkhianat ni hanya sekadar nak menjaja amalan Politik Longkang mereka demi untuk meraih sokongan simpati dikalangan rakyat semata - mata. Kalau dah dasar PENIPU tu PENIPU la jugak!!! Dah keluar parti pun perangai tetap tak berubah!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.