Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

POMPUAN DEDAHKAN KEMALUAN DAPigs!!!

SEMUT HITAM
POMPUAN DEDAHKAN KEMALUAN DAPigs!!!
Sebelum ini, ramai orang buat dakwaan kononnya Si Tony Puaka tu bersuara lantang mencabar Ketua Pegawai Eksekutif 1MDB kerana dia mahu menegakkan kebenaran mengenai isu tersebut.

Ada juga suara sumbang yang mendakwa Si Tony Puaka tu buat cabaran itu kerana dia nak mengalihkan isu cukai yang telah diumumkan dalam Belanjawan yang dibentangkan sebelum ini.

Bahkan, Si Tony Puaka tu dilihat lantang mencabar kesabaran PAS dengan mengumumkan bahawa DAPigs akan merampas kerusi parti itu sebenarnya mempunyai niat yang tersembunyi.

Hakikatnya, Si Tony Puaka tu cetuskan semua propaganda itu hanya sekadar untuk menjaja diri dia bagi membolehkan dia menang dalam perebutan kerusi Pengerusi DAPigs Negeri Selangor.

Dalam erti kata mudahnya, Si Tony Puaka tu bukannya nak memperjuangkan Kebenaran mengenai isu 1MDB tu. Jika tidak, takde la dia buat tawaran nak beli maklumat palsu dari Justo.

Jauh sekali dia ada keyakinan untuk memastikan DAPigs menang dalam Pilihan Raya Umum akan datang sekiranya mereka bertanding dikawasan PAS yang majoritinya orang Melayu.

Tapi yang sebenarnya, Si Tony Puaka tu hanya mempergunakan kesempatan itu untuk berkempen bagi diri dia sendiri dan memenuhi kepentingan Politik Peribadi dia sendiri je semata - mata. Bukannya dia buat untuk rakyat sangat pun!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.