Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SAIFUDDIN MASUK PKR???

SEMUT HITAM
SAIFUDDIN MASUK PKR???
Demikian spkulasi dikalangan pengguna laman media sosial apabila tersiarnya berita mengenai salah seorang pemimpin UMNO yang didakwa bakal menyertai Parti Keluarga Rosak tu.

Laporan yang disiarkan melalui laman portal Sinar Harian itu mendedahkan sumbar dari PKR yang menyatakan bahawa ada pemimpin UMNO yang akan keluar parti dan sertai mereka.
SHAH ALAM - Seorang lagi bekas pimpinan Umno dikatakan akan menyertai PKR esok. Sumber dalaman PKR berkata, setakat ini sudah pasti pemimpin Umno berkenaan akan menyertai parti itu.

78 peratus bersama kita,” katanya ringkas kepada Sinar Online.

Ketika ditanya berapa orang ahli Umno akan bersama mengumumkan menyertai PKR, beliau berkata, “saya rasa fokus kepada personaliti berkenaan terlebih dahulu.”

Dalam masa sama, Pengarah Komunikasi PKR, Fahmi Fadzil telah menghantar jemputan media menerusi aplikasi WhatsApp berhubung perkara itu.

Sidang media mengumumkan kemasukan pimpinan Umno menyertai PKR oleh presiden, Datuk Seri  Wan Azizah Wan Ismail yang turut akan dihadiri timbalan presiden, Mohamed Azmin Ali dan pimpinan PKR. Majlis akan diadakan di Ibu Pejabat PKR, Petaling Jaya,” katanya.
Nama Saifuddin menjadi sebutan dikalangan rakyat kerana sebelum ini dia dilihat turut hadir sama dalam rundingan Meja Bulat bagi membincangkan pembentukan Pakatan Haprak tu.

Malah, pendirian dan juga pandangan Saifuddin sejak akhir - akhir ini juga sering kali dilihat membelakangi kepentingan parti serta bertentangan dengan ketetapan pucuk pimpinan.

Tapi dari satu sudut, bagus juga sekiranya Si Saifuddin ni nak keluar dari UMNO jika benar spekulasi yang dibuat. Rasanya itu jalan yang paling baik untuk dia menyelamatkan maruah diri dia dari terus jadi 'Duri Dalam Daging' kepada UMNO!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.