Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TAK SELESAI LAGI KES NYONYA KOK NI!!!

SEMUT HITAM
TAK SELESAI LAGI KES NYONYA KOK NI!!!
Huh! Tak habis lagi dengan kes kontroversi berkaitan dengan Si Nyonya Kok ni rupanya. Katanya kes tu masih lagi dalam mahkamah dan menunggu tarikh yang sesuai untuk ianya diselesaikan.

Ini satu lagi contoh pemimpin DAPigs yang hanya menggunakan Kepala Lutut apabila dia buat sebarang tindakan. Penyudahnya, dia hanya mampu untuk memalukan diri dia sendiri je.

Sama la macam Si ADUN DAP yang buat Pusingan U dan kata dia nak tangguhkan tindakan perundangan terhadap Jabatan Agama Islam tu jugak la. Kalau bercakap, bukan main lantang lagi.

Mau bergegar pentas dibuatnya. Tapi bila bab nak ambik tindakan, didesak dan dicabar supaya dia memfailkan saman tersebut, terus dia jadi ketar kepala lutut. Kecut buah kerandut dibuatnya.

(Artikel Berkaitan:

Itu membuktikan bahawa pemimpin - pemimpin dikalangan puak - puak DAPigs ni hanya sekadar pandai bercakap je. Tapi diorang ni takde keberanian untuk mengambil tindakan. Setakat menghasut dan menabur fitnah je yang diorang mampu. Buat GEMPAK je lebih!!!
KUALA LUMPUR: Mahkamah Sesyen di sini menetapkan 7 Disember untuk sebutan semula kes Naib Pengerusi DAP, Teresa Kok Suh Sim yang didakwa mengikut Akta Hasutan 1948 berhubung video klip yang disiarkannya bersempena Tahun Baharu Cina, tahun lepas.

Hakim Nor Sharidah Awang menetapkan tarikh itu selepas Timbalan Pendakwa Raya Hamdan Hamzah memaklumkan pihaknya sedang menunggu keputusan kes hasutan yang dihadapi seorang pensyarah yang dirujuk ke Mahkamah Persekutuan.

"Alasan lain ialah rayuan Kok untuk memindahkan kesnya ke Mahkamah Tinggi juga belum selesai, jadi kita perlu menunggu kedua-dua keputusan itu terlebih dahulu," katanya.

Hari ini ditetapkan untuk sebutan kes.


Pada 6 Mei tahun lepas, Kok yang juga Anggota Parlimen Seputeh mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen di sini atas pertuduhan menerbitkan satu klip video menghasut bertajuk Teresa Kok ONEderful Malaysia CNY 2014 yang disiarkan bersempena Tahun Baharu Cina pada Februari 2014.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.