Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TAKUT "KERAT LANCAU", TONY PUAKA BAGI ALASAN LAGI!!!

SEMUT HITAM
TAKUT "KERAT LANCAU", TONY PUAKA BAGI ALASAN LAGI!!!
Hahaha!!! Tak habis - habis pemimpin DAPigs ni nak memberikan alasan hanya semata - mata kerana dia TAKUT nak memenuhi cabaran yang telah dibuat terhadap Arul Kanda sebelum ini.

Dah macam - macam cara dah Si Tony Puaka tu cuba lakukan termasuk memutar belitkan keadaan hanya semata - mata untuk mengelakkan diri dia dari terperangkap dalam jerat yang dia pasang sendiri.

Tadi dia salahkan YAB Perdana Menteri dan menegaskan beliau yang sepatutnya berundur dari jawatan. Sekarang Si Tony Puaka tu cuba pulak membuat dakwaan KONONnya dia merupakan ahli penting dalam PAC.
"Tugas dan tanggungjawab rasmi saya sebagai anggota PAC kepada orang awam adalah jauh lebih penting daripada melayani permainan Arul Kanda yang remeh-temeh," katanya dalam satu kenyataan pada Jumaat.
Penting menda sangat Si Tony Puaka tu kalau dia hanya setakat mempergunakan kedudukan dia dalam PAC untuk memutar belitkan kenyataan mengenai isu 1MDB tu kepada rakyat?

Sehingga ke hari ini, Si Tony Puaka tu hanya memperalatkan jawatan lantikan sebagai Ahli Jawatankuasa PAC Parlimen untuk mengelirukan rakyat dengan fakta yang tidak betul mengenai 1MDB.

Dan lebih memburukkan keadaan, Si Tony Puaka tu sendiri pernah mengaku yang dia ada berjumpa dengan Bekas Kakitangan Petrosaudi dan menawarkan harga lumayan untuk maklumat yang diselewengkan.

Apa tujuan Si Tony Puaka tu berbuat demikian? Hanya sekadar untuk memalukan Kerajaan Barisan Nasional dan membuat tuduhan tidak berasas terhadap syarikat 1MDB. Itu je tujuan dia.

Selain itu, Si Tony Puaka tu lantang membuat cabaran tersebut hanya sebab dia nak bertanding jawatan Pengerusi DAPigs Selangor. Semuanya atas dasar kepentingan Politik Peribadi belaka.

Jadi, bila Si Tony Puaka tu Kecut Buah Kerandut nak menerima sahutan cabaran yang telah dikemukakan kepada Ketua Pegawai Eksekutif 1MDB sebelum ini, nampak sangat la yang pemimpin DAPigs ni hanya setakat pandai bercakap je!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.