Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TONY PUAKA DILAPOR POLIS, GELAR PENIAGA INDIA 'SAMSENG'!!!

SEMUT HITAM
TONY PUAKA DILAPOR POLIS, GELAR PENIAGA INDIA 'SAMSENG'!!!
Ahli PKR bersama 'Peguam'-nya...
Heh! Dek kerana keceluparan mulut Si Tony Puaka dan pembongkaran niat sebenar Si Ahli Parlimen DAPigs tu terhadap peniaga kaum India baru - baru ini, maka satu laporan Polis telah dibuat.

Jika sebelum ini, Si Tony Puaka tu telah membuat tuduhan terhadap peniaga - peniaga kaum India yang didakwa Ahli PKR bersikap biadap dan berlagak samseng ketika ditemui secara terbuka.


Ekoran tuduhan yang dibuat, Ahli PKR yang terlibat telah membuat laporan Polis dengan menegaskan bahawa tindakan tu telah menjatuhkan reputasi dirinya selaku 'Ahli Politik Terkenal'.
Murali Subramaniam, setiausaha PKR Kelana Jaya, dalam laporannya berkata, beliau hadir dalam acara itu atas permintaan penjaja gerai Deepavali yang tidak puas hati dengan perpindahan tempat mereka mencari makan. “Dalam Facebook beliau membuat banyak tuduhan-tuduhan palsu dan fitnah terhadap saya. Saya seorang ahli politik yang terkenal di kalangan rakyat Malaysia, khususnya di kalangan kaum India Malaysia. “Tuduhan-tuduhan palsu yang ditulis oleh Tony Pua dalam Facebook beliau telah menjatuhkan reputasi saya,” katanya.
Selain itu, Ahli PKR tu juga turut menjelaskan bahawa dia akan mengambil tindakan dan memfailkan saman terhadap Tony Puaka tu berdasarkan nasihat yang telah diberikan oleh peguamnya.

Persoalan yang sama seperti yang dibangkitkan oleh Dr. MiM, boleh percaya ke Si Ahli PKR tu nak ambik tindakan dan failkan saman terhadap Si Tony Puaka tu? Atau dia setakat main acah - acah je?

Lagi pun, tak mungkin pulak 'Peguam' Si Ahli PKR tu yang memberikan nasihat supaya dia failkan saman terhadap Ahli Parlimen DAPigs tu. Takkan Si Tipah Koyak tu dah hilang akal sampai tahap nak suruh Ahli PKR tu ambik tindakan sedemikian!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.