Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TONY TUDUH KAMI SAMSENG, TAK JAWAB SOALAN!!!

SEMUT HITAM
TONY TUDUH KAMI SAMSENG, TAK JAWAB SOALAN!!!
Demikian luahan yang dibuat oleh peniaga India dikawasan tapak Bazar Deepavali yang telah dimaki hamun oleh Si Tony Puaka tu sebelum ini dengan menggelarkan mereka sebagai 'Samseng'.

Ekoran tindakan tersebut, wakil peniaga berbangsa India yang juga merupakan Ahli PKR itu telah membuat laporan Polis terhadap Tony Puaka yang didakwa menghasut rakyat untuk menghina mereka.
Petaling Jaya : Setiausaha Cabang Pkr Kawasan Kelana Jaya hari ini mendesak Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara disiasat di bawah akta hasutan ekoran status di laman sosial miliknya yang  memangil Kaum india dengan gelaran Samseng dan pariah. Beliau juga mendesak pihak berkuasa menyiasat status yang dimuat naik oleh Tony Pua yang menyatakan ” The Indians really behave like thugs and like Pariah! ” seperti yang tersebar baru-baru ini.

S.Murali yang membuat laporan polis di Ibupejabat Polis Daerah Petaling Jaya sebentar tadi turut mendesak Ahli Parlimen Petaling Jaya itu menjawab beberapa soalan seperti berapakah jumlah premis-premis rumah urut, judi dan pusat hiburan yang tidak berlesen di kawasannya itu dan mengapakah beliau tidak turun dan ambil tindakan kerana ianya diusahakan oleh peniaga cina dan beliau sanggup turun di Sunway kerana pengusaha disitu india ? ujarnya lagi.

Tony Pua menduh kami “Pau” kawasan berkenaan dan kami nak tanya adakah Tony Pua “Pau” rumah maksiat ini dan oleh kerana itu beliau tidak mengambil tindakan ujar nya.

Setiap kali di dalam kenyataan media dan laman Sosial Facebok, Twitter miliknya, Ahli Parlimen Petaling jaya Utara itu memanggil kami samseng,samseng,samseng, bagaimana dia dapat perkataan itu kami tidak tahu , Kami adalah ahli politik dan juga membuat kerja-kerja sosial masyarakat di cop samseng oleh Tony Pua.

“ Beliau harus menjawab soalan kami daripada menuduh kami samseng” bila bertanyakan soalan kepada beliau, Murali juga akan menyarahkan memorandum ke pejabat Tony Pua mengenai perkara itu.

Sebelum ini Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara, Tony Pua yang melakukan satu kunjungan di bazar di Sungai Way melahirkan rasa kesal dengan tindakan peniaga India yang melemparkan kata-kata kesat kepadanya dan berkelakuan samseng ekoran diarahkan berpindah ke tapak yang baharu.
Nah!!! Itu buktinya bahawa puak - puak DAPigs ni bukannya pandai nak menghormati orang lain. Sebaliknya, diorang lebih suka menghina dan memberi gelaran terhadap orang lain sesuka hati diorang je serta cuba mengelirukan rakyat!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.