Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

APA AGAMA NURUL IZZAH NAK MENGHALALKAN LIWAT???

SEMUT HITAM
APA AGAMA NURUL IZZAH NAK MENGHALALKAN LIWAT???
Oh!!! Tak tau pulak selama hari ini ada undang - undang Antarabangsa yang menghalalkan perlakuan Liwat diantara Lelaki dengan Lelaki. Baru sekarang kita tau mengenai perkara tersebut.

Kiranya, kalau Si Nurul Izzah tu tak bagi tau mengenai kewujudan perkara tersebut, kita sendiri pun tak tau. Tapi satu soalan je la yang nak diajukan kepada anak Si Ketua Penipu ni.

Cuba la sekali sekala dia jujur dengan diri dia sendiri. Papa dia disumbatkan masuk dalam penjara tu kerana apa? Adakah ianya dikaitkan dengan Politik? Atau ianya perlakuan jenayah?

Si Nurul Izzah tu agama apa? Adakah dia masih lagi beragama Islam yang mana agama itu secara terang - terangan mengharamkan perlakuan seks diluar tabiie apatah lagi perlakuan liwat sesama jenis?

Jadi, yang mana satu yang lebih perlu diutamakan? Adakah dia nak Malaysia mengutamakan undang - undang Antarabangsa yang menghalalkan Liwat atau nak ikut hukum Islam?

Kalau nak diikutkan hukum Islam yang betul, Si Ketua Penipu tu patut kena libas dengan rotan kerana melakukan perbuatan terkutuk tu. Itu pun Si Nurul Izzah tu masih tak reti nak bersyukur ke?

Hakikatnya, Si Ketua Penipu tu disumbatkan ke dalam penjara bukan kerana didakwa melakukan kesalahan Politik. Dan yang mendakwa dia sebelum ini pun bukannya pihak Kerajaan.

Sebaliknya, yang memfailkan dakwaan melakukan jenayah Liwat tu adalah Bekas Pembantu Peribadi dia sendiri. Dan dia telah dibicarakan didalam mahkamah mengikut sistem undang - undang.

Bahkan, Si Ketua Penipu tu juga turut diberikan peluang untuk melantik peguam bagi mewakili dia dan mempertahankan dia didalam mahkamah. Bukan sorang dua yang jadi peguam dia.

Tapi ternyata, dikalangan peguam Si Ketua Penipu tu sendiri pun mengakui bahawa perlakuan Liwat itu benar - benar berlaku diantara Si Ketua Penipu tu dengan Bekas Pembantu Peribadi dia.

Jadi, tak usah la Si Nurul Izzah ni nak mendakwa KONONnya dengan memenjarakan Si Ketua Penipu tu Malaysia dah melanggar undang - undang Antarabangsa. Yang Si Ketua Penipu tu 'GHAIRAH' sangat nak balun lobang bontot anak orang tu siapa suruh!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.