Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DAPigs BERPESTA KUTUK ORANG MELAYU DI SELANGOR!!!

SEMUT HITAM
DAPigs BERPESTA KUTUK ORANG MELAYU DI SELANGOR!!!
Wah!!! Bukan main meriah lagi puak - puak DAPigs tu mempergunakan pentas Konvensyen Negeri mereka untuk memjadikan puak - puak PAS tu sebagai 'Punching Bag' diorang ye.

Nak pulak Si Tony Puaka tu. Mentang - mentang la hasrat dia nak melobi jawatan Pengerusi DAPigs Selangor tu dah menjadi kenyataan. Bukan main lagi dia menyindir puak - puak PAS tu ye.

Selepas Si Tony Puaka tu dilihat Kecut Buah Kerandut bila cabaran yang dikemukakan sebelum ini disahut secara terbuka, sekarang dia alihkan perhatian kepada puak - puak PAS pulak.

Dengan menegaskan bahawa mereka tidak akan sesekali membelakangi Pakatan Haprak tu, Si Tony Puaka tu sempat lagi menyindir PAS yang didakwa telah mengkhianati mereka sebelum ini.
"DAP tidak akan tikam belakang seperti PAS yang meletakkan calon untuk kerusi Kota Damansara yang merupakan milik PKR," kata Pua dalam ucapannya di konvensyen DAP Selangor pada Ahad.
Dalam masa yang sama, Si Tokong DAPigs tu pun turut dilihat tumpang sekaki menggunakan peluang untuk membelasah PAS diatas pentas yang sama dengan Si Tony Puaka tu hari ini.

Si Tokong DAPigs tu pulak kata, tindakan PAS yang sebelum ini menyatakan pendirian untuk menjalinkan kerjasama dengan UMNO adalah satu langkah yang sangat mengecewakan.

Bahkan, keputusan yang dibuat PAS untuk tidak turut serta menolak Bajet 2016 yang telah dibentangkan oleh YAB Perdana Menteri sebelum ini juga menjadi modal Politik Si Tokong DAPigs tu.
"Ia menunjukkan bahawa mereka sebenarnya bekerjasama rapat dengan Barisan Nasional," dakwa Guan Eng dalam ucapannya pada perasmian konvensyen itu, Ahad.
Dari satu sudut, kenyataan puak - puak DAPigs ni memang boleh disifatkan sebagai RASIS dengan niat untuk memburukkan parti orang Melayu. Kalau tak UMNO, PAS pulak yang dijadikan sasaran mereka.

Walhal semua orang sedia maklum bahawa kedua - dua parti tu didominasikan oleh orang Melayu. Maka sebab itu DAPigs jadikan pentas konvensyen tu untuk menghentam orang Melayu dengan agenda Chauvanistme berbaur Rasisme mereka!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.