Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DIA JADI "GILA" BILA TAKDE JAWATAN!!!

SEMUT HITAM
DIA JADI "GILA" BILA TAKDE JAWATAN!!!
Huh! Macam pernah dengar pulak kejadian yang sama berlaku  tahun 1998 dulu. Bila kena pecat, terus dia meroyan. Sekarang, dia meringkuk kat dalam penjara kerana didapati bersalah kerana Meliwat.

Cuma bezanya, Si Husam ni jauh lebih bermaruah dari Si Ketua Penipu tu. Setidak - tidaknya dia tak MELIWAT lobang punggung anak orang. Tapi dia liwat parti dia sendiri je dari belakang.

Bila dia dah takde jawatan, mula la dia meroyan tak tentu arah macam orang hilang akal. Jika tidak, sampai kesudah la dia takkan bersuara mengenainya dan hanya mendiamkan diri.

Sekarang, bukan main lantang lagi dia mengutuk dan mengkritik Rejim PAS di Kelantan tu sehingga membuatkan kepimpinan parti tu sendiri jadi serba tak kena dan 'Panas Punggung'.

Pengarah Jabatan Penerangan PAS Pusat, Ahmad Amzad Hashim berkata, sebelum ini Husam tidak pernah menjadi penyerang parti namun kini dia dilihat semakin lantang mengkritik.
"Sejak bila Husam jadi penyerang Kerajaan Pas Kelantan? Pernah dia berbuat demikian sebelum ini?"Sejak Allahyarham Tok Guru Nik Aziz tidak menamakan Husam sebagai Menteri Besar Kelantan menggantikan beliau. Sejak Tok Guru Nik Aziz merestui keputusan agar Husam tidak lagi menjadi exco kerajaan Kelantan."Sejak Tok Guru Nik Aziz tidak lagi termakan dengan percubaan melaga-lagakannya dengan Datuk Seri Abdul Hadi Awang (Presiden Pas). Sejak beliau kalah pemilihan di muktamar. Sejak itu Husam berubah," katanya dalam satu kenyataan, hari ini.
Ahmad Amzad dalam kenyataan sama berkata, pihaknya tidak tahu tujuan serangan ADUN Salor itu terhadap Rejim PAS Kelantan sedangkan beliau adalah sebahagian daripada masalah yang berlaku itu.
"Saya tak tahu apa tujuan Husam. Dia menyerang kerajaan Pas Kelantan hingga orang Umno pun bertepuk tangan. Sedangkan dia adalah sebahagian dari kerajaan dan sebahagian dari masalah yang telah berlaku."Dia menyerang Menteri Besar Kelantan, Datuk Ahmad Yaakob yang cuma mewarisi pentadbiran sebelumnya. Masalah yang Husam bangkitkan itu berlaku sejak Tok Guru Nik Aziz jadi menteri besar dan orang yang paling diberi kepercayaan oleh Allahyarham adalah Husam sendiri.
"Projek-projek yang bermasalah sekarang, ada 'kelibat' Husam di sebaliknya. Seperti sindiran wakil rakyat Umno di sidang Dun Kelantan yang menyebut 'kambing jamnapari...dia! Kelantan Golden Trade..dia!, lebuh raya...dia!'," katanya.
Pokok pangkalnya, PAS tu bukan la parti yang maksum sangat pun. Selama hari ini, memang ramai dikalangan pemimpin parti tu yang Gila Kuasa. Tinggal lagi, PAS je yang tak nak mengakuinya dan cuba menafikan hakikat tersebut!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.