Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"DOKTOR" PUN MAMPU BUAT NURUL IZZAH MEROYAN!!!

SEMUT HITAM
"DOKTOR" PUN MAMPU BUAT NURUL IZZAH MEROYAN!!!
Hahaha!!! Jangan buat muka garang gitu Nurul oi! Takut nanti melekat terus, takde sapa pulak yang 'Ghairah' dengan dia. Hilang 'Martket' dia daripada digelar sebagai 'Mak Janda Meletup'.

Takkan bila orang dedahkan kebenaran mengenai Papa kesayangan dia sampai tahap muka jadi 'mencuka' gitu gaya? Katanya dia dan keluarga dia berjuang demi menegakkan Keadilan.

Tapi bila keadilan tu tidak menyebelahi dia dan keluarga dia, mula la dia meroyan tak tentu arah sedangkan sistem keadilan di Malaysia tu dah diguna-pakai semenjak Papa dia tak jadi Banduan.

Jadi, kenapa pulak bila Papa kesayangan dia disumbat masuk ke dalam penjara kerana didapati bersalah MELIWAT bekas pembantu peribadi sebelum ni, Si Nurul Izzah tu nak meroyan?

Kenapa Si Nurul Izzah tu tak boleh terima hakikat bahawa Si Ketua Penipu tu sekarang ni merupakan salah seorang daripada 47 ribu orang banduan yang sedang menjalani hukuman dipenjara?

Dan disebabkan itulah Si Ketua Penipu tu Tak Layak untuk mendapatkan keistimewaan yang lebih berbanding banduan - banduan lain yang ada di Malaysia ni berdasarkan kepada Akta yang ditetapkan.

Pokok pangkalnya Si Nurul Izzah tu perlu belajar untuk menerima hakikat yang telah berlaku. Tak payah la dia nak jaja 'Air Mata Buaya' dia untuk meraih simpati. Bak kata seorang doktor ni:
"...tuntutan dan tuduhan melampau terhadap sistem penjagaan kesihatan sudah pasti akan menyebabkan lebih ramai lagi orang yang bertambah meluat terhadap keluarga Anwar Ibrahim.

"Lebih-lebih lagi apabila sebelum ini, Nurul Izzah telah mengaku bersalah menabur fitnah jijik terhadap Raja Nong Chik, sehari sebelum mengundi PRU-13. Begitu juga dengan Wan Azizah yang didapati bersalah ke atas dua artikel berbaur fitnah terhadap Felda dan FGVH menerusi akhbar Suara Keadilan   

"Realitinya, semua orang tahu tuntutan 'pembedahan perlu dijalankan di luar negara' ini hanyalah sekadar wayang murahan dan untuk membebaskan Anwar Ibrahim daripada hukuman penjara kerana meliwat lelaki..." - Dr MiM

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.