Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENGGAN LAYAN DAPigs, AZMIN DAH KENA 'SOUND'!!!

SEMUT HITAM
ENGGAN LAYAN DAPigs, AZMIN DAH KENA 'SOUND'!!!
Dek kerana degil sangat nak ikut keras kepala dia sendiri dan tak nak mendengar desakan yang dibuat oleh puak - puak DAPigs, dah tak pasal - pasal je Si Menteri Besar Selangor ni kena 'Sound'.

Hakikatnya, Si Menteri Besar Selangor tu perlu mendengar desakan yang dibuat oleh perwakilan DAPigs yang telah memberi kata dua kepada Timbalan Presiden PKR itu sebelum ini

Ketua Whip PKR, Si Jo Bedul tu berkata, meskipun desakan itu bukan sesuatu yang perlu dirisaukan namun ia tetap perlu diambil peduli terutamanya oleh Si Menteri Besar Selangor tu.
"Jadi, secara terbuka, menteri besar kena dengar. Sudah tentu ada latar belakangnya, kenapa perwakilan DAP ini menyuarakan begitu. Adakah ianya secara kelompok ataupun dia melihat secara dasar...secara total."Saya rasa ini bukanlah sesuatu yang perlu dirisaukan tapi sudah tentu kita kena dengar. Mungkin ada meritnya. Namun begitu, sebagai pemimpin yang berjiwa besar, kita harus dengar," katanya kepada Sinar Online ketika ditemui di lobi Dewan Rakyat, hari ini.
Semalam, Pengerusi DAPigs Kajang Baru dilaporkan menggesa agar pimpinan tertinggi parti memberi tempoh kepada Azmin untuk memecat wakil PAS atau DAP keluar dari pentadbiran Negeri itu.

Mengulas lanjut, Si Jo Bedul tu juga turut berkata, mana-mana suara perwakilan yang telah diutarakan, ada yang perlu diambil secara serius dan tetap akan dipertimbangkan oleh parti.
"Itu adalah ucapan salah seorang daripada perwakilan. Di mana-mana perwakilan parti, Umno ke PKR ke Pas ke, ada juga yang berbicara secara ekstrim. Jadi maknanya, perwakilan boleh bercakap dan kadang-kadang kita ambil secara serius dan kadang-kadang dengar dan kita akan pertimbangkan."Ini adalah luahan orang-orang tertentu yang mungkin dia bawa daripada akar umbi...ada sekelompok manusia yang rasa begitu," katanya.
Dalam erti kata lainnya, Si Menteri Besar Selangor tu tidak sepatutnya hanya men-TONG Sampah-kan desakan serta tekanan yang diberikan oleh puak - puak DAPigs tu terhadap diri dia.

Lagi pun, Si Menteri Besar Selangor tu perlu akui bahawa DAPigs tu perlu dianggap sebagai 'Abang Besar' dalam Pakatan. Semua yang kenyataan yang dibuat bukan hanya sekadar desakan semata - mata. Tapi 'Perintah' yang perlu dipatuhi tanpa dipersoalkan!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.