Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GUNA PAC: KENAPA TONY BOLEH, ARUL TAK BOLEH???

SEMUT HITAM
GUNA PAC: KENAPA TONY BOLEH, ARUL TAK BOLEH???
Inilah bukti puak - puak Pakatan Haprak ni jenis manusia yang suka mengamalkan sistem berat sebelah. Kalau diorang, semua benda boleh. Tapi kalau orang lain, semuanya tak boleh belaka.

Baru semalam diorang umum calon menggantikan Si Tony Puka tu, dah diorang mula buat dakyah pembohongan dan mendakwa CEO 1MDB tu cuba berselindung disebalik Speaker Parlimen.

Semalam, Ketua Whip Parlimen DAPigs mengingatkan Ketua Pegawai Eksekutif 1MDB Arul supaya tidak menggunakan Speaker Parlimen sebagai alasan untuk mengelakkan diri dari berdebat.

Katanya, Speaker Tan Sri Pandikar Amin Mulia sebelum ini berkata, tiada masalah bagi Arul ditemuramah, sekali gus menyebabkan ketua 1MDB itu tidak seharusnya mengelak untuk berdebat.
"Beliau sengaja membuat alasan. Tidak ada isu. Jangan gunakan speaker sebagai alasan untuk tidak berdebat," kata Loke kepada pemberita ketika ditemui di lobi Parlimen, hari ini.
Yang Si Tony Puaka tu tarik diri dari memenuhi cabaran yang dia buat sebelum ini sebab apa? Bukan sebab Speaker Parlimen kata dia tak boleh berdebat kerana dia anggota PAC Parlimen?

Bukan ke dalam desakan Speaker Parlimen sebelum ini dah menjelaskan bahawa debat diantara Tony Puaka dan Arul Kanda tu tidak boleh diteruskan kerana mereka terlibat dengan siasatan PAC?

Habis, kenapa pulak puak - puak DAPigs tu nak buat desakan dan memberikan tekanan kepada Arul Kanda agar tidak bersembunyi disebalik kenyataan yang dibuat oleh Speaker sebelum ini?

Tidakkah tindakan itu boleh dianggap berat sebelah dan tidak adil sedangkan Arul Kanda juga merupakan saksi utama dalam siasatan Ahli Jawatankuasa PAC Parlimen berhubung isu MDB tu?

Persoalannya sekarang, puak - puak Pakatan Haprak yang diketuai oleh DAPigs tu nak berdebat ke atau nak buat sesi temubual je? Kalau setakat nak buat 'Talk Show' je, baik tak payah!!! Buang masa je. Suruh budak sekolah tadika pun dah pandai buat 'Talk Show'!!!

(function(d, s, id) {  var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];  if (d.getElementById(id)) return;  js = d.createElement(s); js.id = id;  js.src = "//connect.facebook.net/en_GB/sdk.js#xfbml=1&version=v2.3";  fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));
Arul vs Tony Tak payah berdebat pun, Si Tony Puaka tu dah memalukan diri dia sendiri secara terbuka. Itulah bahananya bila suka sangat bercakap besar. Penyudahnya, Si Rafizi tu jugak yang kena cuci 'Taik' dia!!!
Posted by Semut Hitam on Thursday, 5 November 2015

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.