Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HARI NI CUTI, ANAK AZMIN PERIKSA LAGI KE???

SEMUT HITAM
HARI NI CUTI, ANAK AZMIN PERIKSA LAGI KE???
Hahaha!!! Macam - macam alasan dia nak melepaskan diri ye tak. Akhirnya memalukan diri dia sendiri jugak akhirnya. Bila dah malu, mula la dia bagi alasan yang lebih bertaraf Longkang.

Tapi, apa boleh buat. Si Menteri Besar Cap Ayam tu memang seorang pemimpin yang tak boleh diharap dan Tak Bertanggungjawab serta Tidak Amanah dalam melaksanakan tugas yang diberikan.

Kalau dia buat kesilapan, dia pasti tidak akan mengaku. Sebaliknya, Si Menteri Besar Cap Ayam tu akan bagi alasan dengan menyalahkan orang lain demi untuk menutup kemaluan dia sendiri.

Mungkin itulah sifat yang cuba nak diwariskan kepada anak dia yang berusia 15 tahun tu bila dia memberikan alasan kononnya anak dia akan menghadapi 'Peperiksaan Akhir' sepanjang minggu ni.

Alasan tu diberikan bagi mengelakkan pihak Polis dari memanggil anak dia untuk memberikan keterangan kerana didakwa turut serta dalam perhimpunan BERSHIT yang telah diadakan sebelum ini di Kuala Lumpur

Walhal alasan yang diberikan oleh Si Menteri Besar Cap Ayam tu memang tak masuk akal lansung. Mana ada budak Tingkatan 3 ambik 'Peperiksaan Akhir' sedangkan diorang semua ambik PT3 tahun ni!!!

Tapi, tak pe la. Mungkin Si Menteri Besar Cap Ayam tu hantar anak dia pergi sekolah yang tak ambik ujian PT3 macam budak lain tahun ni kot. Jadi, kita terima je la alasan yang diberikan.

Tinggal lagi, takkan la sepanjang minggu ni sekolah anak Si Menteri Besar Cap Ayam tu periksa sedangkan hari ni cuti umum? Takkan hari ni dia tak boleh bawak anak dia pergi ke balai Polis?

Kot ye pun nak MENIPU, jangan la nampak sangat ke-BODOH-an diri sendiri!!! Cuba la ajar anak tu jadi orang yang bertanggungjawab sikit. Jangan la ikut sangat perangai Haramjadah dia yang suka nak menyalahkan orang lain untuk menjaga kepentingan diri sendiri!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.