Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KECEWA BILA "PASANGAN" SUKA MELIWAT!!!

SEMUT HITAM
KECEWA BILA "PASANGAN" SUKA MELIWAT!!!
Haduyai!!! Kenapa la BEBAL sangat diorang ni ye? Dah banyak kali dah kita bagi tau diorang yang puak - puak PKR tu tak boleh percaya. 'Depan dan Belakang' sama je bagi diorang ni.

Didepan, puak - puak PKR tu kata diorang akan menjalinkan kerjasama dengan PAS. Tapi dibelakang, diorang 'Liwat' PAS dan bergabung dengan mereka yang menentang parti tu secara terbuka.

Semalam, PAS Kelantan melahirkan rasa kurang senang apabila Presiden PKR, dikatakan akan berkunjung ke negeri itu malam ini, bagi melancarkan Pakatan Harapan (PH) di Kelantan.

Bagi ADUN Wakaf baru, Che Abdullah Mat Nawi kehadiran Wan Azizah itu dilihat seolah-olah tidak menghormati kerjasama Politik yang dijalinkan diantara PAS dan PKR pada ketika ini.
"Jangan sampai ahli PAS di peringkat bawah menuntut PKR buat pilihan di Kelantan, sama ada nak bekerjasama dengan Amanah atau meneruskan kerjasama dengan PAS," katanya kepada Antarapos.
Malah, tindakan PKR itu dilahat bertentangan dengan usaha mereka yang bertindak menghantar Naib Presidennya dua minggu lalu, bagi menyatakan ikrar dengan PAS di Kelantan.
"Kunjungan (Dr Shaharuddin) mahu menyatakan bahawa PKR ini walau apapun yang berlaku dalam negara, PKR akan tetap terus mengharmonikan hubungan dengan PAS."Kita memang menyambut baik dan dalam kita berurusan dengan PKR, kita tak pernah khianat walau di Kelantan ini kita ada majoriti yang besar," ujar Che Abdullah.
Merujuk kepada kain rentang yang dipasang di merata-rata tempat di negeri itu, Wan Azizah dijadualkan melancarkan PH Kelantan bersama Mat Sabu, Salahuddin Ayub dan Aziz Bari mewakili DAPigs.

Ujarnya, PAS Kelantan kecewa dengan perkembangan berkenaan berikutan parti Islam itu tidak pernah sekali - kali pun mengkhianati PKR seperti yang dilakukan parti itu berulang - ulang kali.

Persoalannya, bagaimana mungkin PAS nak terus kekalkan hubungan Politik Songsang dengan puak - puak ni? Diorang tak rasa berdosa ke di 'Liwat' secara terang - terangan sedemikian rupa demi menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri???

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.