Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NURUL IZZAH JANGAN BAGI ALASAN "MASUK AIR DALAM KEPALA"!!!

SEMUT HITAM
NURUL IZZAH JANGAN BAGI ALASAN "MASUK AIR DALAM KEPALA"!!!
Itu diantara perkara yang perlu dilakukan oleh Si Nurul Izzah tu selain dari sekadar meminta maaf dan mengambil tindakan undang - undang untuk menutup kesilapan yang dia lakukan.

Jangan Si Nurul Izzah tu rasa dia mampu menutup mulut rakyat Malaysia yang rata - rata masih lagi mempertikaikan tindakan yang dilakukan dengan hanya dia meminta maaf sedemikian.

Memang sewajarnya Si Nurul Izzah tu tampil dengan memberikan alasan yang masuk akal agar ianya dapat diterima oleh rakyat Malaysia. Bukannya memberi alasan yang 'Masuk Air dalam Kepala'.

Ahli Parlimen Lembah Pantai tu juga perlu memberi justifikasi jelas berhubung pertemuannya dengan anak perempuan kepada Ketua Pengganas yang menceroboh Lahad Datu sebelum ini.

Dekan Kolej Undang-undang, Kerajaan dan Pengajian Antarabangsa UUM berkata, Si Nurul Izzah tu sendiri yang sengaja mengundang persepsi buruk dikalangan rakyat dengan mengadakan pertemuan tersebut.
"Gelaran pengkhianat negara itu timbul ekoran daripada pertemuan berkenaan. Apakah dengan memfailkan saman terhadap individu-individu yang didakwa  kononnya memfitnah beliau dapat melenyapkan persepsi negatif masyarakat terhadapnya?"Sebagai seorang ahli politik, beliau seharusnya lebih maklum bahawa persepsi merupakan elemen penting yang membawa kepada penilaian masyarakat terhadap seseorang pemimpin," katanya kepada Bernama.
Mengulas lanjut, Ahmad Martadha juga turut berkata, Nurul Izzah sepatutnya lebih berwaspada dalam setiap tindak-tanduk yang dilakukan dengan mengambil kira sensitiviti masyarakat.
"Dalam keghairahan mengadakan hubungan dengan pihak luar termasuklah kuasa antarabangsa bagi meraih sokongan mahupun simpati, Nurul Izzah serta pemimpin pembangkang yang lain perlu lebih berjaga-jaga agar tidak sampai ke tahap mengenepikan kepentingan negara," tegasnya.
Pokok pangkalnya, Si Nurul Izzah tu hanya sekadar nak menjaga kepentingan Politik Peribadi dia sendiri je. Maka sebab itulah dia menggelupor tak tentu arah dan memfailkan saman tersebut dengan harapan supaya isu itu akan terus diam!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.