Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

[TAK DIPANGGIL BELA DIRI] 'Bukan Jawatankuasa Disiplin UMNO yang pecat saya' - Hamidah

CELAH GELEGAR
[TAK DIPANGGIL BELA DIRI] 'Bukan Jawatankuasa Disiplin UMNO yang pecat saya' - Hamidah

IPOH: "Pemecatan saya tidak dilakukan dengan adil."

Itu dakwaan bekas Ketua Pergerakan Wanita UMNO Bahagian Gopeng Datuk Hamidah Osman yang turut menyifatkan dirinya 'kambing hitam' UMNO.

Jelasnya, Jawatankuasa Disiplin UMNO tidak pernah mengeluarkan sebarang surat yang memerlukannya tampil memberikan penjelasan.

"Saya mendapat surat Mei lalu meminta saya memberi penjelasan kerana saya didakwa membawa Tun Dr Mahathir.

"Sejak saya dipecat Selasa lalu, saya langsung tidak mendapat sebarang surat berkenaan penjelasan pemecatan saya. Jadi saya rasa ini tidak adil.
"Kalau mengikut prosedur, saya perlu dipanggil oleh Jawatankuasa Disiplin; saya perlu beri penjelasan, ini tidak," jelas Hamidah.

Justeru, beliau mendakwa tindakan pecat ke atas dirinya tidak dilakukan oleh Jawatankuasa Disiplin.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.