Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TONY PUAKA MEMANG SAH HILANG BUAH KERANDUT!!!

SEMUT HITAM
TONY PUAKA MEMANG SAH HILANG BUAH KERANDUT!!!
Hahaha!!! Baru kena gertak dengan Speaker yang ugut nak letak jawatan, Si Tony Puaka tu pun menggunakan kesempatan itu untuk menyelamatkan buah kerandut dia daripada dikerat.

Itu yang kita kata sebelum ini, Si Tony Puaka tu hanya lantang mencabar Arul Kanda, Ketua Pegawai Eksekutif 1MDB untuk berdebat hanya setakat 'wayang' dia nak merebut jawatan je.

Lepas dia dah dapat jawatan yang diidamkan, Si Tony Puaka tu akan menggunakan segala alasan yang dia mampu untuk mengelakkan diri dari berdepan dengan CEO 1MDB tu sendiri.

Termasuk la dengan menggunakan kenyataan yang dibuat oleh Speaker Parlimen dan menyatakan bahawa siasatan PAC Parlimen mengenai isu tersebut jauh lebih penting dari berdebat.
"Saya tidak boleh biarkan debat ini menjejaskan siasatan PAC ke berhubung perkara itu. Sebagai anggota PAC dan Ahli Parlimen yang bertanggungjawab, saya tidak boleh membiarkan Arul dihalang daripada dipanggil sebagai saksi," katanya pada Selasa.
Yang herannya, kenapa Si Tony Puaka tu nak kecoh sangat? Kalau betul dia berani nak menegakkan Kebenaran, boleh sangat dia letak jawatan sebagai ahli jawatankuasa PAC Parlimen tu.

Kata Speaker, debat diantara Si Tony Puaka tu dengan Arul Kanda boleh diteruskan jika mereka berdua tidak ada kaitan dengan siasatan yang sedang dijalankan oleh jawatankuasa tersebut.

Kenapa sebelum ni, Si Tony Puaka tu tak pikir semua tu? Kenapa dia tak nak pulak bertanggungjawab terhadap cabaran yang dia buat? Kan dah tak pasal - pasal je sekarang dia malu sendiri.

Nampak sangat la alasan yang diberikan oleh Ahli Parlimen DAPigs tu membuktikan yang dia memang seorang PENGECUT yang takut nak berdepan dengan cabaran yang dia buat sendiri.

Hakikatnya, Si Tony Puaka tu buat cabaran tu sebelum ini hanya semata - mata untuk memenuhi kepentingan Politik Peribadi dia bagi merebut jawatan Pengerusi DAPigs Selangor. Bukannya sebab dia nak menegakkan Kebenaran mengenai isu tu sangat pun!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.