Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WAN AZIZAH TAK NAK JAJA 'AIR MATA BUAYA' KE???

SEMUT HITAM
WAN AZIZAH TAK NAK JAJA 'AIR MATA BUAYA' KE???
Heh! Pelikkan? Takkan setakat 'ITU' je rayuan yang dibuat oleh Si Wan Azizah ni bila ditanya mengenai kontroversi hangat yang kini sedang menyelubungi anak kesayangan dia tu?

Takkan Si Wan Azizah tu hanya setakat tau nak membuat rayuan kepada rakyat Malaysia ni agar tidak menyalahkan Si Nurul Izzah tu kerana bergambar dengan Puteri Kiram sebelum ini?

Kalau kita baca dari kenyataan yang dibuat, nampak sangat seolah - olah Si Wan Azizah tu tidak berasa kesal lansung dengan kontroversi hangat yang melanda Si Nurul Izzah tu pada ketika ini.

Malah alasan yang diberikan juga hanya sekadar bersikap 'Acuh Tak Acuh' je terhadap isu yang jelas menyentuh sensitiviti dikalangan rakyat Malaysia. Macam dia buat isu tu 'Terlalu Remeh'.

Kata Si Wan Azizah, tindakan yang dilakukan oleh Si Nurul Izzah tu telah diatur oleh wakil pemimpin di Filipina. Bahkan sewaktu bergambar pun, Si Nurul Izzah tu dipanggil oleh hos.
KUALA LUMPUR - Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar tidak patut dipersalahkan kerana bertemu dengan anak ketua penceroboh Sulu, Jacel H Kiram. Presiden PKR, Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail berkata, pertemuan yang melibatkan anaknya itu diatur oleh wakil pemimpin di Filipina. 
Ia sesuatu dipanggil oleh hos, bukan Izzah yang panggil (berjumpa),” katanya ketika ditemui di lobi Parlimen.
Kalau kita baca dari satu sudut, nampak sangat alasan yang diberikan oleh Si Wan Azizah ni terlalu dangkal dan hanya sekadar nak memperbodohkan rakyat Malaysia seperti yang dilakukan oleh pemimpin PKR lain.

Sama ada pertemuan itu diaturkan oleh sesiapa sekali pun, tetapi agendanya tetap untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi Si Ketua Penipu tu sendiri. Bukannya untuk rakyat Malaysia.

Maka, dari satu sudut, ianya jelas membuktikan bahawa puak - puak PKR tu sanggup lakukan apa sahaja demi untuk meraih sokongan Simpati Murahan bagi memenuhi kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri. Termasuk bersekongkol dengan Musuh Negara!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.