Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WAYANG "ANAK HARAM" DYANA TAK LAKU!!!

SEMUT HITAM
WAYANG "ANAK HARAM" DYANA TAK LAKU!!!
Berniat nak raih simpati dan perhatian dari kalangan pewakilan sayap muda DAPigs sebelum ini nampak gayanya lansung tidak memberikan sebarang manfaat buat Si Gundik Kit Siang ni.

Biarpun sebelum ini dia duduk dibawah ketiak Si Apek Kit Siang, tetapi jelas, ianya tidak mampu untuk memberikan sebarang kesan dikalangan ahli - ahli DAPigs itu terhadap Si Dyana tu.

Sebaliknya, Si Gundik Kit Siang tu terpaksa bertungkus lumus mencari 'Publisiti Murahan' dengan menyebarkan pembohongan sebelum ini, termasuk memalukan dirinya sendiri.

Tapi bak kata orang, kalau dah puak - puak DAPigs tu semuanya terdiri dari kalangan mereka yang RASIS dan kuat fahaman perkauman mereka, apa yang dia buat pun tak mendatangkan faedah.

Niat nak memberikan gambaran KONONnya dia menjadi 'Mangsa Politik' pihak lawan tidak mampu untuk mengaburi mata ahli - ahli DAPigs yang kekal RASIS terhadap orang Melayu.

Perkara itu jelas terbukti apabila nama Si Gundik Kit Siang itu disenaraikan sebagai salah seorang yang tidak perlu diberikan sebarang undi dalam pemilihan Sayap Muda DAPigs baru - baru ini.

Maka disebabkan itulah Si Gundik Kit Siang tu tetap dilihat sebagai calon yang 'Tak Layak' untuk pegang sebarang jawatan dalam parti walaupun nama dia sering menjadi sebut - sebutan.

Apa yang jelas, tindakan memboikot Si Gundik Kit Siang itu membuktikan bahawa DAPigs tetap kekal menjadi sebuah wadah perjuangan puak - puak Chauvanist yang bersifat Perkauman. Orang Melayu yang jadi ahli DAPigs tu hanya sekadar Pencacai dan Barua je!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.