Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DAPigs SAMA DENGAN PKR, TERIMA DANA KEWANGAN DARI ISRAEL???

SEMUT HITAM
DAPigs SAMA DENGAN PKR, TERIMA DANA KEWANGAN DARI ISRAEL???
Wow!!! Ini satu pendedahan yang menarik. Selama hari ini, kita ingatkan puak - puak PKR tu je yang selalu terima bantuan dana dari puak - puak Yahudi. Rupanya DAPigs pun sama jugak ye?

Dari apa yang didedahkan, katanya puak - puak DAPigs tu ada menerima bantuan dana kewangan sebanyak USD 300 juta dari pihak Israel sewaktu Pilihan Raya Umum ke 13 yang lalu.

Pengarah Pusat Penyelidikan PAS, Dr. Mohd. Zuhdi Marzuki berkata, kegagalan DAPigs menjawab pendedahan oleh bekas pegawai khas Ketua Menteri Pulau Pinang itu akan mengesahkan tentang hubungan DAP dan Israel.
“Dakwaan yang dilontarkan oleh Mohamed Razali tentang hubungan DAP dan Israel ini lebih serius, malah apa yang didedahkan itu lebih mengancam keselamatan negara dan sensitiviti umat Islam di Malaysia.“Mohamed Razali melontar tiga dakwaan serius yang sehingga hari ini tiada penafian yang jelas dari DAP. Tiga dakwaan tersebut termasuk DAP didakwa ditawarkan dana PRU Ke-13 sebanyak USD300 juta oleh Israel,” katanya dalam satu kenyataan media hari ini.
Mohd. Zuhdi berkata, Mohamed Razali turut mendedahkan seramai 17 pemimpin DAPigs dilatih oleh pakar perisikan Israel untuk menjadi pakar strategi kerana beliau antara yang menjalani latihan tersebut.

Katanya, Mohamed Razali turut mendedahkan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng kerap ke Singapura bertemu dengan wakil kedutaan Israel, dan Mohamed Razali antara yang mengambil maklum urusan pertemuan tersebut.
“Mohamed Razali mendakwa sebuah pengkalan tentera Israel baru akan diwujudkan di Port Dickson sebagai balasan jika DAP berjaya menguasai Putrajaya.“ketiga-tiga dakwaan Mohamed Razali ini jauh lebih serius dan mengancam umat Islam dan keselamatan negara sekiranya ia benar-benar dilakukan oleh DAP,” katanya.
Justeru, kata beliau, DAPigs tiada cara lain untuk membersihkan tuduhan-tuduhan itu melainkan mendakwa Mohamed Razali di mahkamah kerana sudah lebih empat tahun DAP mengelak menjawab tuduhan itu.

Atau mungkin, puak - puak DAPigs tu pun dah kehilangan 'Buah Kerandut' mereka untuk mengambil tindakan sedemikian. Tak pun baik puak - puak DAPigs tu kerat je 'Buah Kerandut' diorang dan bagi anjing makan kalau diorang takut nak saman!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.