Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DIDAKWA "PONDAN" PKR MEROYAN!!!

SEMUT HITAM
DIDAKWA "PONDAN" PKR MEROYAN!!!
Hahaha!!! Tau pulak puak - puak PKR ni nak meroyan tak tentu arah bila mereka didakwa sebagai 'BACUL' kerana takut nak menyatakan pendirian parti secara terbuka terhadap DAPigs.

Jika sebelum ini, PAS Kuala Kangsar meluahkan rasa kecewa mereka dalam satu kenyataan terhadap tindakan PKR yang hanya berdiam diri dengan desakan yang dibuat DAPigs baru - baru ini.

Yang DiPertua PAS Kuala Kangsar menyatakan, sikap PKR itu menimbulkan pelbagai tanda tanya dan membangkitkan persoalan sama ada parti itu menyokong kenyataan yang dibuat oleh DAPigs.
“Kami kesal kerana tiada sebarang kenyataan rasmi dari rakan tahaluf (kerjasama) kami, PKR Perak terhadap kenyataan DAP Perak tersebut. Adakah PKR Perak juga bersetuju dengan kenyataan sedemikian?" Soal Dr Raja Ahmad. - seterusnya...
Tampil menjawab persoalan yang dibangkitkan oleh YDP PAS Kuala Kangsar tu, pemimpin PKR Perak membuat dakwaan, parti itu hanya sekadar 'Bermain Politik' di media semata - mata.

Pemimpin PKR tu mengingatkan PAS supaya tidak bermain politik di sebaliknya kritikan DAPigs Perak terhadap kerajaan kerana menyekat dua atlet Israel ke kejohanan luncur angin di Langkawi.
"Apa pun kena tanya MPN negeri dulu, jangan main surat khabar saja, eloklah bertanya kalau nak cari kebenaran. Kita tak buat kenyataan saja, umum mengetahui pendirian kami dalam hal ini (Israel) cukup jelas dari mula.
"Ini pendirian ummah, bukan pendirian Pas Perak saja tak bersetuju (dengan kritikan DAP), tak benar (dakwaan Pas Kuala Kangsar) kita bersetuju dengan pendirian DAP itu," katanya kepada Sinar Online, hari ini.
Heh! Bila orang dah jolok baru dia nak jawab. Nampak sangat la PKR ni hanya setakat nak ambik jalan mudah dengan hanya mendiamkan diri. Hakikatnya, dia takut kalau nak komen lebih - lebih.

Nak pulak apabila isu tu bukan sahaja melibatkan DAPigs, tetapi turut membabitkan Rejim Zionist yang selama ini dikatakan mempunyai hubungan rapat dengan kepimpinan PKR Pusat. Mungkin sebab itu PKR TAKUT nak keluarkan sebarang kenyataan!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.