Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GUAN ENG MASIH MENCARI BUAH KERANDUT-NYA YANG HILANG!!!

SEMUT HITAM
GUAN ENG MASIH MENCARI BUAH KERANDUT-NYA YANG HILANG!!!
"Boleh saman saya dan saya tetap bersedia”. Demikian kata Pengarah Pusat Penyelidikan PAS Pusat, Dr Mohd Zuhdi Marzuki dalam satu kenyataan yang disiarkan laman media hari ini.

Ianya sebagai respon terhadap syor DAPSY kepada pucuk pimpinan DAPigs agar mengambil tindakan undang - undang terhadap dakwaan yang telah dikemukakan sebelum ini. 

Mohd Zuhdi sebelum ini didakwa telah menerbitkan sebuah kenyataan media  yang bukan sahaja tidak betul malah bersifat fitnah dan tohmah yang dianggap 'luar biasa' terhadap DAPigs.

Ianya berkaitan dengan Dana Kewangan yang diterima serta beberapa lagi hubung kait DAPigs dengan Rejim Zionist itu seperti yang telah didedahkan oleh Bekas Pegawai Khas Guan Eng.

AJK PAS Pusat itu juga mengalu - alukan saman yang dikatakan akan dibuat tersebut kerana cabaran untuk menyaman telah pun dibuat oleh Bekas Pegawai Khas tersebut sejak empat tahun lalu.

Jelasnya, Mohamed Razali telah mencabar pimpinan DAPigs khususnya Ahli Parlimen Jelutong, Jeff Ooi kerana pendedahan yang dibuat oleh Razali itu bukan sekadar berkaitan dengan Israel sahaja
“Jadi apabila saya dengan DAPSY nak saman, itu saya alu-alukan dan saya minta supaya saman juga Razali kerana kalau betullah apa yang dia dakwa itu salah, maka tidak ada cara lain melainkan di mahkamah.“Saya bangkitkan perkara ini semula kerana perkara empat tahun lalu itu tidak diberi perhatian dan apabila timbul isu atlet Israel tak dibenarkan masuk, maka perlu diketengahkan semulak apa yang dikatakan Razali itu,” katanya kepada pemberita di sini hari ini.
Mohd Zuhdi juga menegaskan bahawa Mohamed Razali sebelum ini mendakwa, pakar risikan Israel terlibat dalam melatih G17 atau kumpulan 17 pakar strategi DAP yang diketuai Tony Pua.

Selain itu, bekas pembantu khas kepada Ketua Menteri Pulau Pinang itu juga turut mendakwa Guan Eng sering berulang alik ke Singapura untuk bertemu dengan wakil dari Kedutaan Israel.

Malah, DAPigs didakwa ditawarkan dana sebanyak AS$300 juta (RM1.2 bilion) pada Pilihan Raya Umum ke-13 lalu oleh Israel dan sebuah pangkalan tentera Israel baru akan dibina di Port Dickson sebagai balasan, jika DAPigs berjaya menawan Putrajaya.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.