Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUHA PUN MENANGIS BILA IBU BUAT KERJA "PANDIR"!!!

SEMUT HITAM
NUHA PUN MENANGIS BILA IBU BUAT KERJA "PANDIR"!!!

Akhirnya, setelah beberapa kali cuba diberikan kata nasihat, Si Wan Azizah tu terpaksa jugak membuat pengakuan secara terbuka dan mengakui bahawa sebelum ini dia buat kerja 'Pandir'.

Maka tak heran la kenapa sebelum ini, 'Sepupu' kepada Si Ketua Penipu tu pun turut mengakui bahawa Ketua Pembangkang hari ini GAGAL menjalankan tugas yang diberikan secara efektif.

Tapi, seperti biasa, dalam kenyataan yang dibuat oleh Si Wan Azizah tu semalam, dia tidak mengakui bahawa ke-GAGAL-an itu berpunca dari kelemahan diri dia sendiri selaku Ketua Pembangkang.

Sebaliknya, Si Wan Azizah tu membuat tuduhan terhadap PAS yang didakwa KONONnya menjadi punca ke-GAGAL-an untuk membawa usul menolak pembentangan Bajet 2016 baru - baru ini.
KUALA LUMPUR: Pakatan Harapan memutuskan untuk tidak akan menolak Bajet 2016 kerana ia adalah cubaan yang sia-sia.

Pemimpinnya, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail berkata, Ahli Parlimen pembangkang sedar mereka kekurangan wakil di Dewan Rakyat.

"Ia tindakan sia-sia. Kami tahu ia tidak akan berhasil kerana pernah cuba sebelum ini," katanya kepada pemberita di lobi Parlimen pada Rabu.


Wan Azizah yang juga Presiden PKR juga berkata, keputusan wakil rakyat PAS untuk tidak mengundi juga adalah antara sebab matlamat untuk tidak meluluskan bajet itu tidak berhasil. - lapor MStar
Heh! Senangkan? Dek kerana takut nak mengaku kelemahan dan kegagalan diri sendiri, Si Wan Azizah tu dengan mudah menjadikan Ahli Parlimen PAS sebagai mangsa 'Kambing Hitam' dia.

Realitinya semua orang pun tau bahawa dalang disebalik cadangan untuk menolak pembentangan Bajet 2016 tu datangnya dari kalangan puak - puak DAPigs tu sendiri.

Sepatutnya, sebagai seorang Ketua Pembangkang, Si Wan Azizah tu dah boleh agak keputusan yang bakal dicapai. Jadi, kenapa pulak dia nak menunding jari dan menyalahkan PAS?

Sedangkan hakikatnya, wakil dari kalangan PAS tu sendiri pun awal - awal lagi dah tau yang usaha untuk menolak pembentangan Bajet 2016 tu adalah satu kerja yang sia - sia. Maka sebab itulah diorang tak BODOH sangat macam PKR yang tunduk kepada desakan DAPigs!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.