Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Shahbudin Husin beri BUKTI NAJIB MAKIN TAK POPULAR

CELAH GELEGAR
Shahbudin Husin beri BUKTI NAJIB MAKIN TAK POPULAR

Menurunnya populariti Najib Razak di hati rakyat sebenarnya bukan lagi sekadar andaian atau jangkaan semata-mata. Ia adalah realiti yang semakin nyata serta boleh dilihat di mana-mana.

Kekal berkuasa dan penyokongnya pula bangga kerana konon kepimpinannya masih mampu mengaut derma beribu-ribu juta, hakikatnya populariti beliau semakin ketara menurunnya.

Sebaliknya, bekas timbalannya Muhyiddin Yassin yang dipecat dan dihadapkan dengan macam-macam sekatan, tiba-tiba pula mendadak naik popularitinya.

Sempena dua cuti umum, Maulidur Rasul dan Krismas minggu ini, kedua-dua pemimpin tersebut masing-masing memuatnaik tulisan berkenaan hari kebesaran itu di laman Facebook dan lihatlah berapa ramai yang menunjukkan "like atau "suka" kepada mereka.

Untuk Maulidur Rasul, Najib memuatnaik tulisannya sejak Rabu dan sehingga petang Jumaat ini, jumlah "suka"  yang diperolehinya hanyalah sebanyak 3,990 sahaja manakala Muhyiddin yang memuatkan tulisannya sejak Khamis telah mengumpul  "suka"  sebanyak 29,852.


Untuk Krismas pula, Najib hanya mendapat "suka" sebanyak 904 sejak  memuatnaik ucapannya pada Khamis, sementara Muhyiddin dalam tempoh tidak sampai sejam telah memperolehi "suka"  sebanyak 2,620.

Timbalan Perdana Menteri, Ahmad Zahid Hamidi pula mengumpul "suka"  yang jauh lebih mengecewakan. Tak sampai hati pula nak tulis jumlahnya dan lihatlah sendiri melalui gambar di bawah ini...hehehe.


Malah jika "suka"  yang diperolehi Najib dicampurkan dengan "suka" kepada Zahid Hamidi, ia masih lagi tidak mampu menandingi jumlah yang diperolehi oleh Muhyiddin.

Masihkah tidak mahu memahami isyarat ini? (Shahbuddin Husin 25/12/2015).

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.