Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DAH 344 HARI, SI PELIWAT MASIH TAK SEDAR DIRI!!!

SEMUT HITAM
DAH 344 HARI, SI PELIWAT MASIH TAK SEDAR DIRI!!!
Heh! Masih tak sedar diri lagi rupanya Si Peliwat ni. Dah masuk hari yang ke-344 pun dia masih lagi dengan perangai Haramjadah yang pernah ditonjolkan selama hari ini. Tak insaf jugak rupanya.

Mungkin dia ingat dengan cara yang dia bawak selama hari ini, rakyat akan lupa bahawa keputusan yang dibuat oleh pihak mahkamah adalah berdasarkan kepada bukti dan saksi yang sah.

Bukannya hanya sekadar bersandarkan kepada spekulasi atau persepsi yang sengaja dibuat - buat. Bahkan, peguam yang menjadi wakil dia sendiri pun mengakui perkara yang sama sebanyak TIGA KALI!!!

Kali pertama ialah pada tahun 1997 dimana Mendiang Si Karpal Singh tu membuat tuduhan dia terlibat dalam hubungan seksual luar tabiie ni. Pada ketika itu, dia masih lagi Timbalan Perdana Menteri.

Malah, mendiang Si Karpal Singh pada ketika itu juga turut menjadi peguam utama kepada pihak yang membuat tuduhan yang sama terhadap Si Ketua Penipu tu sebagai seorang Peliwat.

Kali kedua ialah apabila mendiang Si Karpal Singh tu sendiri mengetuai puluhan barisan peguam yang mewakili Si Ketua Penipu tu dalam kes liwat dia terhadap Mohd Saiful Bukhari.

Pun sekali lagi mendiang Si Karpal Singh tu mengakui bahawa perbuatan liwat diantara Si Ketua Penipu tu dengan Mohd Saiful memang terjadi. Tapi atas dasar 'Suka Sama Suka', bukan paksaan.

Kali ketiga ialah selepas mendiang Si Karpal Singh tu meninggal dunia dan pengganti dia Ram juga mengakui perkara yang sama. Memang Si Ketua Penipu tu seorang Peliwat.

Tapi nampak gayanya, selepas 344 hari meringkuk dalam penjara pun, Si Ketua Penipu tu masih lagi tak sedar diri. Buktinya ialah melalui mesej yang cuba disampaikan oleh Macai Si Peliwat tu.
"Saya berjanji tidak akan didiamkan. Saya akan berjuang utk kebebasan, keadilan dan saya tidak akan menyerah!"
Kebebasan siapa yang dia nak perjuangkan? Keadilan siapa yang nak dipertahankan oleh Si Ketua Penipu tu kalau bukan untuk diri dia sendiri. Jadi, itu membuktikan bahawa Si Ketua Penipu tu masih tak boleh terima hakikat bahawa dia seorang Peliwat!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.