Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DAPigs PARTI RASIS YANG "MELACURKAN" BUDAK MELAYU!!!

SEMUT HITAM
DAPigs PARTI RASIS YANG "MELACURKAN" BUDAK MELAYU!!!
Kesimpulannya mudah. Perkara itu memang tak dapat nak dinafikan oleh puak - puak DAPigs tu walaupun dikalangan pemimpin parti mereka sendiri. Bagi la alasan macam mana sekali pun.

Hakikatnya, DAPigs tu sebuah parti Chauvanist yang suka mempergunakan orang lain demi memenuhi kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri. Terutama dikalangan orang Melayu sendiri.

Kalau kita tengok sekarang pun, apa peranan yang diberikan oleh kepimpinan DAPigs kepada wakil rakyat berbangsa Melayu dikalangan mereka sendiri? Apa yang DAPigs dah buat?

Di Pahang, ada dua orang wakil rakyat Melayu dari kalangan puak - puak DAPigs ni. Apa yang dua orang wakil rakyat DAPigs tu dapat? Dimana kedudukan mereka dalam parti tu?

Yang sorang jadi Ahli Parlimen. IRONIKnya, bila ada program DAPigs dikawasan Parlimen dia sendiri, batang hidung Ahli Parlimen tu pun tak pernah nampak. Nak tengok bayang pun susah.

Betul dia Ahli Parlimen DAPigs berbangsa Melayu. Tapi apa yang dia buat untuk orang Melayu dikawasan Parlimen dia? Apa yang dia perjuangkan untuk mereka? Satu Habuk pun tarak.

Yang sorang lagi tu dapat jadi ADUN. Tapi, perangai Haramjadahnya lebih kurang sama je. Ada jawatan dalam parti pun sebab sebelum ni dia main buah ugut untuk dapatkan jawatan.

Mungkin separuh orang tak tau. Tapi itulah hakikatnya. Bila dia pegang jawatan sebagai Pengerusi Negeri, ramai dikalangan pemimpin DAPigs tu sendiri yang tak suka. Berbulu je diorang dibuatnya.

Sampai tahap, bila nak bertanding semula, Si ADUN DAPigs tu diugut oleh kepimpinan DAPigs dikawasan DUN dia sendiri. Itu kedudukan orang Melayu dalam DAPigs sebenarnya.

Walaupun Si ADUN Melayu DAPigs tu sebelum ini lantang mempertikaikan Khutbah Jumaat yang disediakan oleh Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP), tapi itu pun belum cukup.

Setakat jadi Barua nak menghina agama dan bangsa sendiri, apa gunanya? Adakah itu tujuan puak - puak DAPigs tu mengangkat pemimpin - pemimpin dikalangan orang Melayu ni? 

Maka, tak payah la puak - puak DAPigs tu nak bangga sangat dengan ahli - ahli Melayu mereka. Pokok pangkalnya, ahli Melayu dalam DAPigs tu bukan sahaja mengadaikan maruah bangsa. Tapi setakat jadi Barua DAPigs!!! Itu je yang layak buat orang Melayu dalam DAPigs!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.