Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HORAY!!! DAPigs DAH "TERJUMPA" BUAH KERANDUT MEREKA!!!

SEMUT HITAM
HORAY!!! DAPigs DAH "TERJUMPA" BUAH KERANDUT MEREKA!!!
Hahaha!!! Selepas masuk 5 tahun pendedahan yang dibuat oleh bekas pegawai khas Si Tokong DAPigs tu dilakukan secara umum, baru la puak - puak DAPigs ni nak ambik tindakan.

Persoalannya, kenapa baru sekarang DAPigs nak ambik tindakan? Adakah hanya kerana semata - mata perkara tu diungkit semula oleh salah seorang pemimpin PAS yang dibenci oleh mereka?

ATAU mungkin selama 5 tahun sebelum ini, puak - puak DAPigs tu masih lagi tercari - cari 'Buah Kerandut' mereka yang hilang. Maka sebab itu diorang TAKUT nak ambik tindakan.

Tapi dek kerana perkara itu dibangkitkan oleh pemimpin PAS, maka DAPigs anggap inilah peluang yang TERBAIK untuk mereka memalukan parti yang didominasi oleh umat Islam tu. Dalam erti kata lainnya, baru sekarang DAPigs 'Terjumpa' Buah Kerandut mereka yang hilang!!!
PETALING JAYA – DAP akan mengambil tindakan undang-undang terhadap pihak yang mengaitkan kononnya parti itu menerima tawaran kontrak sebanyak RM1.2 bilion daripada Israel.

Penasihat DAP, Lim Kit Siang berkata, tindakan mengaitkan parti berkenaan mempunyai hubungan dengan Israel adalah satu fitnah bagi menjatuhkan parti berkenaan.

Kita (DAP) akan ambil tindakan terhadap pihak yang bertanggungjawab mengaitkan parti ini dengan Israel memandangkan ini semua dusta dan fitnah,” katanya ketika berucap pada Majlis Makan Malam Parti Amanah Negara (Amanah) Kelantan yang diadakan di Dewan Sivik Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ), malam tadi.

Sebelum ini, Pengarah Penyelidikan Pas Pusat Dr Mohd Zuhdi Marzuki mendesak DAP menjawab dakwaan bekas Pegawai Khas Ketua Menteri Pulau Pinang, Mohamed Razali Abd Rahman mengenai hubungan parti itu dengan Israel.


Menurut Mohd Zuhdi, tiga dakwaan tersebut ialah DAP mendapat latihan strategi politik, pemimpin DAP dikatakan menemui wakil kedutaan Israel di Singapura dan DAP ditawarkan dana politik oleh Israel.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.