Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KERANDUT DAPigs BERGOYANG BILA PAS ISYTIHAR PERANG!!!

SEMUT HITAM
KERANDUT DAPigs BERGOYANG BILA PAS ISYTIHAR PERANG!!!
Wah!!! Nampak gayanya perang diantara PAS dengan DAPigs ni memang dah tak dapat nak disembunyikan lagi apabila ada pihak yang berani buat kenyataan secara terang - terangan.

Sebelum ini, DAPigs Selangor secara terbuka menyahut baik cabaran PAS untuk ‘berperang’ setelah parti itu mengumumkan DAP merupakan musuh terbaharu mereka selain Umno.

Smabil menegaskan perkara tersebut, Naib Pengerusi DAPigs Selangor dalam nada yang tegas berkata, PAS boleh meneruskan niat tersebut dan mereka mengalu - alukan tindakan parti itu.
“Itu memang keadaan yang sebenar. Apabila orang dah isytihar perang...kita terpaksa perang. Orang isytihar, kita sambut."Apabila ada pengisytiharan musuh, kita kena sahut. Jadi kalau nak lawan, lawan la...,” katanya.
Selain itu, Adun Sungai Pinang itu juga menjawab kepada kenyataan Iskandar bahawa DAP merupakan musuh baharu PAS selain UMNO setelah DAPigs mengumumkan akan meletakkan calon pada pilhan raya akan datang.

Beliau ditemui selepas hadir ke istiadat Angkat Sumpah Pengurniaan Watikah Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor, Orang Besar Kuala Langat, Ketua Pendaftar Perkahwinan Penceraian dan Rujuk Orang Islam di Istana Bukit Kayangan, semalam.

Iskandar dalam satu kenyataan semalam menjelaskan DAP masih rakan kerjasama PAS dalam pentadbiran Kerajaan Selangor namun jalinan itu akan luput menjelang PRU14 akan datang.

Iskandar berkata, PAS masih meneruskan kerjasama dengan DAP dalam urus tadbir kerajaan negeri sehinggalah PRU14 memandangkan ‘musuh baharu’ itu bakal mencabar kerusi milik Pas.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.