Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LAMA TAK TIDO, AZMIN "STEAM ANGIN"!!!

SEMUT HITAM
LAMA TAK TIDO, AZMIN "STEAM ANGIN"!!!
Itu sindrom biasa bagi orang yang kurang tidur. Tahap itu membuatkan seseorang tu mudah berilusinasi dengan keadaan sekeliling sehingga membuatkan dia hilang dari dunia Realiti.

Mungkin itu yang sedang berlaku kepada Si Menteri Besar Selangor tu pada ketika ini. Mungkin dia sekarang ni hidup dalam 'Khayalan' sehingga menyebabkan dia banyak 'Berilusi'.

Lepas satu persatu kenyataan yang dibuat oleh Si Menteri Besar Selangor tu membuktikan yang dia masih enggan menerima keadaan semasa. Masih lagi dia cuba nak 'Menipu' diri dia sendiri.

Maka sebab itu Si Menteri Besar Selangor tu mula meracau tak tentu arah dan cuba nak menafikan kenyataan yang telah dikeluarkan oleh Ketua Dewan Ulama PAS Pusat sebelum ini.

Kata Si Menteri Besar Selangor tu, PKR tetap akan mempertahankan prinsip '1 Lawan 1' menjelang Pilihan Raya Umum yang akan datang bagi mengelakkan pertembungan sesama sendiri.
PKR kekal dengan pendirian ‘satu lawan satu’ bagi menghadapi Pilihan Raya Umum (PRU) ke 14 akan datang tegas, Timbalan Presidennya, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali.Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas kenyataan Ketua Dewan Ulama Pas, Datuk Mahfodz Mohamad semalam yang nekad bertembung tiga penjuru dengan DAP dan Parti Amanah Negara (Amanah) dalam PRU akan datang.“Itu untuk plilihanraya ke 14..jauh lagi kita pun belum ada tarikh jadi itu memang biasa dalam mana-mana pilihanraya kita ada proses rundingan dan perbincangan.
“Kerana kita mahu prinsip satu lawan satu dipertahankan untuk menumbangkan BN and Umno,” katanya ketika ditemui di majlis Penyerahan Hak Milik Tanah di Kampung Dato’ Abu Bakar Baginda hari ini.
Realitinya, kenyataan yang dibuat oleh Ketua Dewan Ulama PAS Pusat sebelum merujuk kepada DAPigs dan parti "Periuk" pimpinan Si Mat Sabu tu. Dia tak tujukan kepada PKR secara lansung.

Dalam erti kata lainnya, Si Menteri Besar Selangor tu 'Songeh' tak tentu arah bila dia cuba memberi respon kepada kenyataan yang dibuat oleh Ketua Dewan Ulama PAS tu sebelum ini.

Hakikatnya semua orang pun tau keadaan sebenar. Waima sebelum ini pun, PKR dan PAS Selangor sendiri pun pernah berbalah sesama sendiri sehingga mewujudkan persaingan 3 penjuru.

Itu semua disebabkan kerakusan puak - puak PKR tu nak merampas kerusi orang lain. Diorang ingat, diorang lebih layak dari PAS. Maka sebab itu diorang awal - awal lagi dah keluarkan kenyataan dan cuba nak tunjuk kuasa tak tentu arah!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.