Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LEPAS "ROMPAK DUIT RAKYAT", ADUN DAPigs PUN DIAM JE!!!

SEMUT HITAM
LEPAS "ROMPAK DUIT RAKYAT", ADUN DAPigs PUN DIAM JE!!!
Kan kita dah cakap dah. Perangai Haramjadah puak - puak Pakatan Haprak ni memang tak dapat diubah. Kalau kena pada batang hidung diorang sendiri, pandai pulak diorang nak diamkan diri.

Kalau dulu, cerita pasal Teoh Beng Hock yang diberikan tekanan teruk oleh pihak pemimpin atasan sehingga menyebabkan dia terpaksa membunuh diri akibat penyelewengan yang berlaku.

Sekarang tiba cerita pasal seorng ADUN DAPigs yang didakwa pinjam duit tapi tak reti nak bayar. Bila dimintak bayaran, dia lari pun. Memang tak ubah macam perangai seorang Perompak.

Selepas lima hari pendedahan ahli perniagaan Datuk Chan Swee Teik berkenaan salah laku seorang ADUN DAPigs Pulau Pinang, semua pimpinan parti tu "Tutup Mulut" daripada bercerita mengenainya.

Pada 9 Januari lalu, Chan atau yang dikenali sebagai Jackie mengadakan sidang media mendedahkan ADUN DAPigs berkenaan GAGAL membayar balik hutangnya sebayak RM200,000.
"Selepas sidang media oleh Jackie Chan seminggu lepas, tiada apa-apa (respon), tiada satu perkataan daripada DAP terutamanya dari kumpulan rasis di Pulau Pinang. Semua tutup mulut."Portal-portal (pembangkang) Malaysiakini, Malaysian Insider dan Malaysia Chronicle menggelapkan (tidak menyiarkan sidang media Jackie itu). Dapat tawaran projek baharu ?" kata Tan Khai Beng dalam Facebook hari ini.
Dalam sidang media itu, Jackie juga turut menunjukkan gambar bersama ADUN berkenaan dan Ketua Menteri Pulau Pinang sebagai bukti bahawa dia beliau merupakan penyokong DAPigs.
“Saya pernah jumpa dengan pihak atasan DAP Pulau Pinang, minta mereka tolong kejar YB Lau pulangkan duit saya itu, tetapi gagal. Maka saya pun minta pekerja saya cari YB Lau, akhirnya YB Lau pula buat laporan polis, mendakwa keselamatannya terancam.“Saya hendak selesaikan masalah ini dalam cara yang mudah, asalkan beliau pulangkan amaun itu, di mana saya telah memberi diskaun kepadanya, tapi beliau enggan berbuat demikian.“Sekarang beliau tidak mahu menjawab telefon saya, dan cara beliau melayan saya tidak seperti dulu, semasa beliau ingin pinjam duit daripada saya. Masa itu, tiap-tiap hari boleh jumpanya,” kata Jackie.
Itulah bukti perangai Haramjadah puak - puak Pakatan Haprak ni. Bila diorang buat salah, takde pulak orang nak bising dan mendakwa ianya satu Dosa Besar. Sebaliknya, masing - masing main pakat 'Tutup Mulut' belaka!!! Tiba - tiba je semua hilang Buah Kerandut!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.