Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AZMIN MASIH CUBA MENGENCING DIRI SENDIRI!!!

SEMUT HITAM
AZMIN MASIH CUBA MENGENCING DIRI SENDIRI!!!
Hehehe!!! Mungkin ini kesan sampingan kerana lama sangat tak tido malam kot. Sampai tahap diri sendiri pun dia nak kencing secara terang - terangan. Memang tak sedar diri sungguh.

Walaupun secara hakikatnya, hubungan diantara PAS dan juga DAPigs pada ketika ini memang tak dapat nak diperbaiki, namun Si Menteri Besar Cap Ayam ni tetap juga menaruh harapan.

Dalam kenyataan hari ini, Si Azmin tu masih tetap mahu parti pembangkang dikalangan Pakatan Haprak tu mengekalkan prinsip 'Satu Lawan Satu' dalam Pilihan Raya Negeri Sarawak.

Kata Timbalan Presiden PKR tu, perbincangan mengenai pembahagian kerusi dikalangan pembangkang dalam Pilihan Raya itu masih lagi boleh diadakan sebelum Dewan Undangan Negeri dibubarkan.
"Biasalah mana-mana pilihan raya kita bincang, yang penting kita mahu prinsip 1 lawan 1 diteruskan," kata Azmin yang dipetik The Malaysian Insider.Kan nampak sangat yang Si Azmin ni cuba nak TIPU diri dia sendiri? Dia ingat cara tu boleh memperdayakan rakyat dengan memberi gambaran seolah - olah Pakatan Haprak tu masih relevan?

Secara tidak lansung, kenyataan yang dibuat oleh Si Azmin tu jelas memperlekehkan keputusan yang telah dibuat oleh kepimpinan PAS Pusat dan juga DAPigs Sarawak sebelum ini.

PAS dalam satu kenyataan yang dibuat menegaskan bahawa pihak mereka sedia bertanding di 11 kerusi DUN Sarawak dan bersedia untuk menentang sesiapa sahaja terutama dari DAPigs sekali pun.

DAPigs pulak dalam satu kenyataan menegaskan bahawa mereka akan bertanding sekurang - kuranganya di 30 kerusi Dewan Undangan Negeri, termasuk kerusi PKR dikawasan pendalaman.

Nah! Itu membuktikan bahawa hubungan dikalangan puak - puak Pakatan Haprak tu dah memang tak dapat nak diperbaiki lagi sehingga ke hari ini. Jadi, tak payah la Si Azmin tu nak jadi 'Burung Pungguk'. Kalau setakat nak jaga kepentingan Politik Peribadi, baik tak payah!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.