Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GUAN ENG DIBELASAH 'BUDAK HINGUSAN'!!!

SEMUT HITAM
GUAN ENG DIBELASAH 'BUDAK HINGUSAN'!!!
Heh! Kan dah kena sebijik. Walhal selama hari ini, kita dah kata, tindakan puak - puak Pakatan Haprak tu persis seperti perangai orang - orang yang dianggap MUNAFIK dalam masyarakat.

Tapi takde sapa yang nak dengar. Hakikatnya, apa yang dilakukan oleh mereka memberikan kita gambaran jelas bahawa mereka hanya sekadar mementingkan Politik Peribadi mereka sendiri.

Selama hari ini, macam - macam dakwaan dan tuduhan yang dilemparkan oleh puak - puak Pakatan Haprak tu terhadap pihak Kerajaan Barisan Nasional. Tapi, diorang pun takde la baik mana.

Sebaliknya, tindakan yang dilakukan oleh puak - puak Pakatan Haprak tu sendiri pun jauh lebih 'Menjijikkan' dari tuduhan dan dakwaan yang dibuat terhadap Kerajaan Barisan Nasional.

Serupa macam 'Ketam Mengajar Anak Berjalan Lurus' padahal dia sendiri berjalan senget. Tak ke itu BODOH namanya? Nak tunjuk diri tu baik, tapi dok buat kerja - kerja Haramjadah.

Bak kata Pendebat Ulung Asia ni, tindakan Lim Guan Eng baru - baru ini membuktikan bahawa pemimpin Pakatan Haprak tu 'Bermuka Dua' dalam isu pemecatan ADUN PKR tu.
“Kamu mendakwa mewakili kepelbagaian pandangan, namun kamu menuduh mereka yang berbeza pendapat sebagai tikam belakang dan pengkhianat.“Kamu mendakwa menghormati nurani insan, kebebasan seseorang itu membuat pilihan, tetapi kamu hukum mereka yang mengundi berdasarkan nurani masing-masing.
“Memalukan apabila seorang yang memimpin sebuah parti demokratik mengambil jalan yang tidak demokratik untuk membungkam bangkangan,” katanya.
Tapi, bukan setakat DAPigs je yang buat benda tu. Dalam PKR pun sama je. Asal ada yang bangkit mempertikaikan penyelewengan dalam parti, terus mereka dipecat, digantung dan sebagainya.

Buktinya jelas bila berlaku pemilihan PKR sebelum ini. Malah dalam perlaksanaan agenda Langkah Kajang pun begitu juga. Sebab Khalid Ibrahim enggan ikut perintah, terus dia kena pecat.

Maka kesimpulannya, tak payah la puak - puak Pakatan Haprak tu nak mendabik diri seolah - olah diorang ni jauh lebih 'Maksum' dan 'Suci' sangat dari orang lain. Jangan jadi 'Dulang Paku Serpih, Mengata Orang Diri Sendiri Pulak Yang Lebih'!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.