Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HUSAM "TERDESAK" NAK CARI 'SYAHID'!!!

SEMUT HITAM
HUSAM "TERDESAK" NAK CARI 'SYAHID'!!!
Heh! Nampak gayanya, semakin hari semakin lantang pulak Si Husam Musa tu mempertikaikan parti dia sendiri dari nak menyerang pihak musuh. Makin galak pulak dia membogelkan PAS.

Soalnya, apa yang membuatkan Si Husam tu sesak sangat nak menghentam partinya sendiri? Apa yang menjadi motivasi utama kepada Husam dalam langkah yang sedang dilakukannya?

Adakah ianya sebab Si Husam tu masih lagi menyimpan dendam kerana tidak pilihan utama sebagai Menteri Besar Kelantan bagi menggantikan kedudukan Allahyarham Tuan Guru Nik Aziz?

Atau, adakah Si Husam tu juga sama seperti pemimpin - pemimpin parti "Periuk" pimpinan Mat Sabu yang menjadi Pemakan Dedak untuk menuruti segala kehendak dan kemahuan DAPigs?

Apa yang jelas, tindakan Si Husam tu menyerang kepimpinan PAS secara terbuka membuatkan ramai yang tertanya - tanya, apa tujuan dia melakukan perkara sedemikian sebenarnya?

Adakah Si Husam tu cuba nak menjadi 'Matyr' atau mencari 'Syahid' agar dia dapat dijulang sebagai seorang 'Pejuang' apabila dia dikenakan tindakan kelak bagi meraih sokongan Simpati?

Jelas, tindakan yang dilakukan oleh Si Husam tu tak lebih daripada mencari Publisiti Murahan semata - mata kerana Si Husam tu sedar, populariti dia dalam PAS sudah semakin pudar.

Maka, mungkin sebab itu Si Husam tu terpaksa mencari jalan agar dapat mengembalikan kredibiliti dia sebagai seorang pemimpin Ikon kepada Anak Muda seperti yang diterima selama hari ini.

Tapi malangnya, tindakan yang dilakukan oleh Si Husam tu bukan sahaj membuktikan yang dia hanya sekadar mem-BODOH-kan diri dia sendiri. Bahkan dia juga turut mempamerkan wajah dia yang sebenar.

Sekarang kita boleh lihat sifat ke-KEMUNAFIK-kan yang dimiliki oleh Si Husam tu dengan taktik Politik Retorik yang cuba dimainkan. Kalau Si Husam tu benar - benar mempunyai maruah, dia patut letak jawatan. Bukannya mengharapkan diri dia dipecat!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.