Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JANGAN DITANYA MANA PERGI RM 13 BILLION!!!

SEMUT HITAM
JANGAN DITANYA MANA PERGI RM 13 BILLION!!!
Alamak ai!!! Berapa kali kita nak kena pesan dengan rakyat. Jangan ditanya puak - puak DAPigs ni ke mana perginya duit yang diorang dapat. Bukannya ada faedah kalau kita tanya pun.

Apa yang kita kena ingat, puak - puak DAPigs ni dan Pakatan Haprak ni dari golongan orang yang Maksum, bersih dari segala dosa dan tidak pernah melakukan sebarang kesalahan di dunia ni.

Diorang ni dari kalangan orang yang alim belaka. Apa yang diorang buat semuanya hanya untuk menjaga kepentingan rakyat. Bukannya nak menjaga kantung poket diorang dan juga kroni.

Jadi, tak usah la kita nak menghabiskan masa mempersoalkan ke mana hilangnya duit hasil jualan tanah orang Melayu di Pulau Pinang yang dikatakan hampir berjumlah sebanyak RM 13 billion tu.

Yang sebelum ni orang dok mempertikaikan mengenai Dana Israel yang berjumlah sebanyak RM 1.2 billion tu pun puak - puak DAPigs masih lagi mendiamkan diri dan buat - buat pekak je.

Walaupun isu itu dibangkitkan oleh Bekas Pegawai Khas Si Lim Guan Eng, tapi DAPigs boleh buat - buat tak tau. Malah, diorang tak ambik sebarang tindakan pun terhadap dakwaan tersebut.

Padahal sewaktu isu tersebut dibangkitkan oleh pemimpin PAS, diorang sibuk kata nak ambik tindakan. Tapi kemudian bila dicabar, terus Hilang Buah Kerandut puak - puak DAPigs tu.

Kenapa diorang tak nak ambik tindakan? Pemaaf sangat ke puak - puak Chauvanist Kafir Harbi Haramjadah DAPigs ni? ATAU, diorang ada sesuatu yang nak disembunyikan dari rakyat?

Itulah sifat 'Telus' yang sering kali dijadikn bahan modal Politik Longkang puak - puak DAPigs ni. Kalau bercerita kat atas pentas, macam diorang ni dari kalangan orang yang Maksum belaka. Tapi hakikatnya, "Lancau" pun takde!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.