Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WAN AZIZAH AKUI "TAK LAYAK" JADI PEMIMPIN!!!

SEMUT HITAM
WAN AZIZAH AKUI "TAK LAYAK" JADI PEMIMPIN!!!
Hah! Kalau nak mengharapkan dia mengakui ke-GAGAL-an diri dia sendiri sebagai seorang pemimpin, jangan mimpi la!!! Tapi setidak - tidaknya, kita perlu sedar dengan hakikat sebenar.

Jangan asyik sangat dibuai dengan mimpi - mimpi indah dan menganggap diri kita lebih baik dari orang lain. Nak berucap dalam Parlimen pun berterabur, macam mana dia layak jadi pemimpin?

Bukan sekali dua ke-GAGAL-an Si Wan Azizah ni dapat kita lihat dengan jelas. Bahkan dah banyak kali dah ke-LEMAH-an dia terserlah secara terbuka. Itu pun masih orang tak nampak jugak?

Perkara mudah yang dapat kita jadikan penilaian ialah perbalahan yang berlaku dikalangan puak - puak Pakatan Haprak tu sendiri. Sampai hari ini, dia masih GAGAL untuk selesaikannya.

Dek kerana ke-LEMAH-an itulah yang menyebabkan dia GAGAL untuk mengekalkan Pakatan Haramjadah tu sebelum ini sehingga menyebabkan PAS dipinggirkan dari kalangan Pembangkang.

Begitu juga dalam insiden berkaitan dengan pemecatan dua orang ADUN partinya sendiri yang telah dilakukan oleh Rejim DAPigs baru - baru ni. Si Wan Azizah ni lansung tak kata apa.

Cuma yang dia mintak agar perbalahan yang berlaku diantara Ketua Menteri Pulau Pinang dengan Menteri Besar Selangor dapat dibincang secara dalaman. Itu je yang mampu dia lakukan.

Sekarang timbul pulak isu mengenai pembahagian kerusi di Sarawak menjelang Pilihan Raya Negeri tersebut. Pun Si Wan Azizah tu selaku Ketua Pembangkang masih GAGAL nak selesaikannya.
“Isu kerusi-kerusi memang ada perbincangan ia tidak semudah yang kita harapkan, namun kalau boleh kita pastikan dapatkan satu lawan satu,” katanya pada sidang media.
Hah! Tau pulak dia nak mengaku kata masih ada halangan. Yang ke-GAGAL-an lain tu macam mana pulak? Sedangkan isu dikawasan dia sendiri pun masih tak selesai sampai hari ni.

Inikan pulak dia nak selesaikan isu - isu berkaitan dengan kawasan orang lain. Pengurusan parti sendiri pun huru hara sampai tahap pemimpin berbalah sesama sendiri demi menjaga kepentingan Politik Peribadi masing - masing, pun dia masih ada hati nak jadi Presiden!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.