Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BANGLOW GUAN ENG BIKIN NYONYA KOK MATI KUTU!!!

SEMUT HITAM
BANGLOW GUAN ENG BIKIN NYONYA KOK MATI KUTU!!!
Wah! Banyak senang Si Nyonya Kok ni nak MENIPU rakyat ye. Apa, Si Nyonya Kok tu ingat rakyat di Malaysia ni semuanya berotak Udang macam Pencacaiacai Pengampu DAPigs tu ke?

Si Nyonya Kok tu ingat, dengan memberikan pelbagai alasan Longkang seperti yang dia buat dalam kenyataan media semalam dapat memperdayakan rakyat yang sedang memerhati?

Apakah Si Ahli Parlimen Seputeh tu fikir semua orang yang ada di Malaysia ni senang sangat nak dikencing dengan alasan - alasan Retorik yang ternyata BODOH sedemikian rupa?

Agak - agak la kalau ye pun nak menutup kemaluan Si Guan Eng tu dalam isu pembelian rumah dibawah harga pasaran tu. Jangan la sampai dia nak mem-BODOH-kan rakyat Malaysia ni.

Ada ke patut Si Nyonya Kok ni kata Feng Shui Buruk punca utama kenapa rumah banglow mewah yang dibeli oleh Si Guan Eng tu dijual dengan harga murah dibawah harga pasaran? Tak masuk akal lansung!!!

Dari satu sudut, murah betul alasan yang diberikan oleh Si Nyonya Kok tu untuk menutup kemaluan Guan Eng semurah harga rumah banglow mewah yang dibeli dibawah harga pasaran tu.

Apa yang pasti, alasan yang diberikan oleh Si Teresa Kok tu bukan sahaja mendapat kutukan dari kalangan penyokong Barisan Nasional. Bahkan pengikut Pakatan Haprak tu pun terasa malu.

Bagi mereka, apa yang dinyatakan oleh Si Teresa Kok tu ternyata hanya memper-BODOH-kan tahap mentaliti mereka secara terang - terangan. Takkan diorang nak guna alasan itu untuk dijelaskan kepada rakyat?

Kot ye pun puak DAPigs tu dah ketandusan idea untuk membela Bontot Si Guan Eng tu, takkan la diorang takde alasan lain yang jauh lebih munasabah untuk diberikan kepada rakyat?

Persoalannya, percaya sangat ke Si Guan Eng tu dengan Feng Shui sedangkan dia sendiri pun takde agama? Kalau Si Guan Eng tu percaya, maknanya BODOH sangat la dia sebab beli rumah tu.

Secara logiknya, buat apa Si Guan Eng tu nak beli rumah tu jika dia tau rumah tu ada Feng Shui buruk? Adakah Feng Shui rumah tu akan berubah sekiranya ia dibeli dengan harga yang lebih murah?

Dan persoalan yang lebih penting, tidakkah alasan yang dibuat oleh Si Nyonya Kok tu juga memalukan Guan Eng yang boleh dianggap 'Mengambil Kesempatan' ke atas orang yang menjualkannya?

Pokok pangkalnya, kenyataan JUMUD yang dibuat oleh Si Teresa Kok tu membuktikan bahawa puak DAPigs ni memang suka memperlekehkan minda pengikut - pengikut mereka secara terbuka demi menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.